تعمیر موتور توبولار توسط متخصصین دیدگاهان

دلیل عمر بالای موتورهای توبولار دیدگاهان نصب اصولی آنها توسط متخصصین میباشد مهندسین بخش فنی دیدگاهان پس از ارزیابی دقیق موتور خدماتی مانند رگلاژ، تنظیم برد، تنظیم میکروسوئیچ موتور، تعویض کد ریموت و در نهایت تعویض قطعات را ارائه می دهند.
هزینه تعمیر موتور توبولار مقرون به صرفه، توان بالا و قدرت کافی و طول عمر زیاد و کیفیت بالای موتور توبولار دیدگاهان از دلایل درخشش این شرکت در میان رقبا می باشد.

هزینه تعمیرات موتور توبولار چگونه محاسبه می شود؟

اساس قیمت گذاری تعمیر موتور توبولار قدرت موتور و توان آن می‌باشد موتورهای توبولار دیدگاهان توان حرکت تیغه های سنگین و حرکت روان رول های کرکره ای را دارند و خیلی دیر نیاز به تعمیر پیدا می کنند.

و این امر که آیا نیاز به تعویض قطعات میباشد یا خیر و یا چه مشکلی در قسمت موتور سایبان برقی وجود دارد خود نقش مهمی در محاسبه هزینه تعمیر موتور توبلار دارد.
همیشه قیمت های نصب و تعمیرات یکسان نمی‌باشد و  به محل قرارگیری سایبان برقی بسیار مربوط می باشد.
در مکانهای کوچک تر و با تردد کمتر موتورهای توبولار بهترین گزینه هستند.
در کل میزان خرابی و نوع ایراد موتور روی قیمت‌ تعمیرات تاثیر گذار است و شرکت دیدگاهان بدین منظور قیمت های مشخصی بر طبق تعرفه نرخ ها اعلام می کند.

هزینه تعمیر موتور توبولار دیدگاهان

اجرت باز و بسته کردن موتورهای توبولار

مهندسین دوره دیده شرکت دیدگاهان جهت کارکرد مناسب موتور توبولار سایبان برقی هر سه ماه در محل حاضر می‌شوند و وضعیت تیغه و ریلها که تیغه در دو طرف آن فرو رفته رسیدگی می‌شود و اگر در طول ریل تیغ به جایی گیر کند عیب آن را برطرف می‌کند تا به موتور فشاری وارد نشود.
و همانطور که ذکر شد  تمامی قیمت های تعمیرات ما طبق تعرفه میباشد.
تعمیرکاران حرفه‌ای دیدگاهان پس از بررسی موقعیت تجهیزات و اقدامات لازم را جهت تعمیر موتور توبولار سایبان برقی به شما توضیح می دهند و چنانچه تعمیر موتور نیازمند قطعاتی برای تعویض باشد قبل از اینکه کار را ادامه بدهند شما را در جریان می‌گذارند.
متصدیان ما کاملاً آموزش دیده می‌باشد و به شیوه اصولی نصب و تعمیر سایبان برقی آگاهی کامل دارند.

سیم کشی حرفه ای موتور توبولار

سیم کشی حرفه‌ای موتور توبولار

موتور های ارائه شده دیدگاهان کاملا بی صدا می باشند و به دلیل آداپتور تقویت شده کارکرد فوق‌العاده‌ای دارند و به یو پی اس با قابلیت کارکرد در زمان قطعی برق مجهز می باشند و در مدل های متنوع با قابلیت تحمل ۶۰ تا ۳۰۰ نیوتن تولید می شوند.
این موتورها جهت فضاهای کم مساحت با وزن و تردد پایین بیشترین کاربرد را دارند.
پیچ در موتور شرکت ما با سیم مس تعبیه شده است که دو طرف سیم پیچ دو عدد درپوش قرار می‌گیرد که این حرفه ای ترین بخش کار است.
و روتر از یک طرف به گیربکس و طرف دیگر به کلاج خلاص کن موتور سایبان برقی متصل است.

از گارانتی محصولات خود در سرویس های دوره ای استفاده کنید.

5/5 - (1 امتیاز)