تولید سایبان فول باکس با طراحی های مدرن

تولید سایبان فول باکس با طراحی های مدرن

سایبان فول باکس یک سایبان برقی پرطرفدار است. این نوع سایبان از طرف بالا، جلو و دو طرف کاور دارد. به همین دلیل کل سایبان و اجزای آن را تحت پوشش قرار می دهد. این نوع سایبان ها از طراحی خاصی برخوردار هستند. مقاومت این نوع سایبان ها در برابر عوامل جوی بسیار بالا است.

از مزایای سایبان های فول باکس امکان چاپ برند و تبلیغات بر روی آن ها می باشد. مجموعه ما با تکیه بر دانش و تخصص خود، تولید سایبان فول باکس را انجام می دهد. کار طراحی سایبان ها توسط طراحان حرفه ای ما انجام می شود. ما سایبان ها را با طراحی های به روز و مدرن در اختیار شما عزیزان قرار می دهیم.

مزایای استفاده از سایبان های فول باکس

مزایای سایبان فول باکس بسیار زیاد است. این نوع سایبان جزء سایبان های پرطرفدار و کاربردی می باشد.

  • از مزایای استفاده از سایبان فول باکس این است که جلوه خاصی به فضای شما می بخشد زیرا نمای بسیار زیبا و مدرنی دارد. با نصب این نوع سایبان می توانید فضای خود را دلپذیرتر کنید.
  • سایبان فول باکس سبب محافظت محیط پوشش داده شده در برابر عوامل جوی و تابش مستقیم نور خورشید می شود. در برخی از شهرها گرد و غبار سبب افت کیفیت زندگی افراد شده است. از این رو تولید سایبان فول باکس و نصب آن مانع از ورود ذرات گرد و غبار به محیط خواهد شد.
  • از دیگر مزایای سایبان فول باکس امکان چاپ لوگو بر روی آن است، در اینصورت شما می توانید از سایبان جهت تبلیغات سودمند استفاده کنید.

کنترل صدای محیط به کمک سایبان فول باکس

یکی از موارد بسیار مهم قبل از خرید سایبان، نرم و بی صدا بودن آن است. سایبان های فول باکس جهت آرامش و آسودگی بیشتر شما عزیزان تولید شده اند. تولید سایبان فول باکس به صورت حرفه ای توسط طراحان مجرب باعث شده است این نوع سایبان نظر اکثر کاربران را به خود جلب کند.

یکی از مزایای ویژه سایبان فول باکس کنترل صدای محیط و کاهش آن می باشد. همچنین باز و بسته شدن این نوع سایبان به نرمی انجام می شود. این امر باعث شده است که هیچگونه صدای مزاحمی در محیط ایجاد نشود. با نصب سایبان فول باکس می توانید آرامش خاصی را در محیط احساس کنید.

مقاومت بالای سایبان فول باکس

مقاومت بالا در برابر باران شدید و برف و گرد و خاک

مجموعه ما تولید سایبان فول باکس را توسط طراحان حرفه ای و با استفاده از متریال با کیفیت انجام می دهد. کیفیت محصولات ما ضامن اعتبار ما است. ما از اعتبار طولانی در زمینه تولید سایبان فول باکس برخوردار هستیم. مجموعه ما سایبان های فول باکس را به گونه ای می سازد که در برابر برف، باران شدید، گرد و خاک مقاومت بسیار زیادی داشته باشند.

سایبان های فول باکس به دلیل کیفیت بالا از طول عمر و دوام بالایی برخوردار هستند. جنس پارچه بکار رفته در این نوع سایبان ها بسیار مرغوب است، به همین دلیل رنگ پارچه ها با گذر زمان در برابر آفتاب عوض نمی شود. هزینه نگهداری و تعمیر این نوع سایبان ها به دلیل کیفیت بالای آن ها، بسیار پایین است. از این رو شما می توانید به مدت زمان طولانی از کارایی سایبان بهره مند شوید.

تفاوت سایبان فول کاور و فول باکس

آیا سایبان فول کاور همان سایبان فول باکس است؟

سایبان فول باکس همان سایبان فول کاور می باشد. این نوع سایبان در قسمت بالا و پایین سازه دارای دو کاور آلومینیوم جهت حفظ پارچه سازه است. سایبان فول باکس به دلیل دارا بودن باکس مخصوص از دوام طولانی برخوردار می باشد. استفاده از این نوع سایبان در همه مکان ها ممکن است.

تولید سایبان فول باکس توسط مجموعه ما به صورت تخصصی انجام می شود. طراحان ما به گونه ای این نوع سایبان را تولید می کنند که بیشترین پوشش را ایجاد کند. می توان گفت سایبان فول باکس جزء سایبان های پرطرفدار و پرکاربرد مجموعه ما به حساب می آید.

5/5 - (1 امتیاز)