اجرای سایبان برقی استخر توسط سایبان دیدگاهان

سایبان برقی استخر

سایبان های برقی یکی از بهترین انتخاب ها برای استخر ها هستند. مجریان مختلفی این سایبان ها را برای فضای استخر ها نصب و اجرا می کنند، که شرکت دیدگاهان از جمله بهترین ها در بین این مجریان است. دیدگاهان عزضه کننده و ارائه دهنده انواع سایبان های برقی است که خدمات نصب و اجرای آن را در فضای استخر نیز انجام می دهد.

متخصصان و مسئولان نصب سایبان برقی استخر دیدگاهان کاملا در این زمینه ماهر هستند و نصب را به بهترین نحو ممکن انجام می دهند. به این ترتیب شما هم از استحکام سازه و نصب اصولی آن آسوده خاطر خواهید بود و هم از اینکه سایبان برقی تمام فضای مورد نظر شما را تحت پوشش قرار می دهد.

اجرای سایبان برقی استخر توسط دیدگاهان با در نظر گرفتن شرایط محیط و به صورت تخصصی انجام می شود. در حین نصب محل قرارگیری پایه ها، شعاع و ابعاد سایه بان و توان موتور دستگاه مورد توجه قرار می گیرند تا نصب کاملا ایده آل انجام شود.

انواع سایبان برقی استخر

  • سایبان برقی آکاردئونی یا تونلی:
    این سایبان ها به منظور پوشش صد در صدی استخر گزینه بسیار ایده آلی محسوب می شوند . سایبان برقی استخر آکاردئونی علاوه بر سقف استخر کناره های آن را نیز می پوشاند و مانند یک تونل عمل می کند . این سایبان به کمک نیروی برق باز و بسته می شود. روکش سایبان آکاردئونی می تواند از جنس انواع پارچه نظیر نانو ، برزنتی ، PVC و… باشد .
  • سایبان برقی چتری:
    از این سایبان به علت ابعاد کوچکتری که دارد برای پوشش کناره های استخر استفاده می شود . شما می توانید با قرار دادن میز و صندلی کنار استخر و نصب سایبان برقی چتری برای آن یک فضای لاکچری و منحصر به فرد ایجاد کنید و در حیاط ویلا در گنار استخر می توانید از سایبان برقی آشپزخانه نیز استفاده کنید.
  • سایبان برقی پایه ثابت:
    پایه های این نوع از سایبان ثابت است و فقط روکش آن به کمک موتور الکتریکی باز و بسته می شود . روکش سایبان پایه ثابت می تواند بسته به نیاز مشتری از جنس شیشه ، پلی کربنات ، فایبرگلاس و یا پارچه باشد . سایبان برقی استخر پایه ثابت به صورت دوطرفه نیز طراحی می شود به گونه ای که دو نوع روکش متفاوت برای آن در نظر می گیرند و هر کدام از آن ها به صورت مجزا با کمک دو موتور الکتریکی باز و بسته می شوند .

ویژگی های روکش سایبان برقی استخر

پروکش سایبان برقی استخر مهمترین بخش آن است که علاوه بر دوام و طول عمر بالا باید از لحاظ ظاهری نیز زیبایی خاصی داشته باشد . به همین سبب باید از ویژگی های به خصوصی برخوردار باشد که در زیر به برخی از آن ها اشاره می کنیم :

  1. مقاومت در برابر شرایط مختلف جوی :
    روکش سایبان مستقیما با نور آفتاب در تماس است . بنابراین باید از مواد ضد UV در ساخت آن استفاده شود . همچنین باید از خاصیت ضد آب نیز برخوردار باشد . مشخصات آب و هوایی مناطق مختلف جغرافیایی متفاوت است به همین علت روکش سایبان برقی استخر باید متناسب با آب و هوای همان منطقه طراحی شود .
  2. ایجاد جلوه خاص برای استخر :
    روکش سایبان برقی استخر باید از طرح ها و رنگ های گوناگون برخوردار باشد تا بتواند باعث زیبایی هر چه بیشتر محوطه استخر شود .
  3. قیمت مناسب :
    علاوه بر کیفیت بالا ، روکش سایبان استخر باید از قیمت مناسبی نیز برخوردار باشد . برای این منظور باید از مراکز قابل اطمینان و معتبر سایبان مورد نیاز خود را تهیه کنید تا هم از کیفیت و هم قیمت آن مطمئن باشید .

نور پردازی استخر بر روی سایبان برقی

  • یکی از بهترین آپشن هایی که به سایبان برقی استخر می توان اضافه کرد لامپ های LED به منظور نورپردازی آن است . نورپردازی این امکان را فراهم می کند که شب ها نیز استخر قابل استفاده باشد. شما هر نوع لامپ LED که مد نظر دارید می توانید روی اسکلت سایبان استخر نصب کنید .
  • استفاده از وسایل گرمایشی و سرمایشی نیز از دیگر آپشن های پرکاربرد سایبان برقی استخر است که استفاده از آن را در تمامی فصول سال امکان پذیر می کند .
  • آپشن دیگر سنسور هوشمند است که با حساسیتی که در برابر نور ، باد و آب دارد به صورت اتوماتیک در شرایط مختلف جوی وارد عمل شده و سایبان را باز و بسته می کند . به عنوان مثال اگر شما در حال شنا کردن باشید و ناگهان بارندگی شود دیگر نیاز نیست از استخر خارج شوید . سایبان برقی به کمک این سنسور خود به خود باز می شود و با پایان بارش باران نیز اتوماتیک بسته می شود .

در تابستان به راحتی از استخر استفاده کنید

سایبان های برقی قادرند محیط بسیار زیادی را تحت پوشش خود قرار دهند. برای باز و بسته کردن سایبان های برقی از نیروی الکتریکی موتور این سایبان ها استفاده می شود و  به همین دلیل امکان استفاده از آن ها در شعاع های مختلف و ابعاد بسیار بزرگ نیز به راحتی فراهم می شود.

سایبان برقی استخر از تابش خورشید به محوطه استخر جلویری می کند. به این ترتیب هم دمای محیط استخر و آب ثابت باقی می ماند و هم سایه مطبوعی در محیط استخر ایجاد می شود. جنس سایبان های برقی به نحوی انتخاب می شود تا تابش پر انرژی خورشید را عبور ندهد و به طور کامل سایه ایجاد کند. البته در بهینه شدن فضای سایه، نصب اصولی سایبان نیز اهمیت زیادی دارد.

این سایبان ها علاوه در محافظت در برابر تابش خورشید از بارش برف و باران و نفوذ گرد و غبار نیز جلوگیری می کنند.

ساخت سایبان برقی استخر

طراحی و ساخت انواع سایبان برقی استخر

سایبان برقی قابل استفاده در شرایط مختلفی است. یکی از این کاربرد ها محافظت از فضای استخر است. شما می توانید سایبان های برقی را در ابعاد و اندازه های مختلفی برای استخر ها سفارش دهید و خریداری کنید. استخر ها معمولا اندازه های بزرگی دارند که به همین دلیل استفاده از سایبان هایی با اندازه های معمول و رایج برای آن ها امکان پذیر نیست. شما می توانید در نمایندگی موتور سایبان برقی از خدمات طراحی و ساخت انواع سایبان برقی استخر بهره مند شوید.

نصب سایبان برقی استخر

آیا پایه های استخر فضاگیر است؟

یکی از چالش های نصب سایبان برقی استخر قرار دادن و اجرای سایبان برقی است. اندازه استخر ها اغلب بسیار بزرگ است و همچنین امکان قرار دادن پایه سایبان درون آب وجود ندارد. به این دلیل نصب اصولی و محکم سازه های سایبان در فضای استخر اغلب یک چالش تمام عیار است. سایبان دیدگاهان، نمایندگی موتور سایبان برقی در ایران، به شما موتور های سایبان برقی را پیشنهاد می دهد که قدرت بالایی دارند و قادرند علی رغم شعاع بالای پارچه ی سایبان آن را به راحتی جا به جا کنند.

مقاومت بالای سایبان برقی استخر

مقاومت بسیار بالای سایبان برقی استخر در برابر بارش باران و برف

استفاده گسترده از این سایبان باعث شده است تا برند ها و تولیدی های مختلفی سایبان های برقی بسازند. برخی از این سایبان ها کیفیت بالایی دارند و می توانند برای مدتی طولانی بدون مشکل برای شما کار کنند. حرارت و جریان آب را از خود عبور نمی دهند و در یک کلام عالی هستند. در حالی که در ساخت برخی سایبان های دیگر استاندارد های لازم رعایت نمی شود و کیفیت خوبی ندارند.

شما می توانید از سایبان های با کیفیتی که در دیدگاهان عرضه می شوند در شرایط گوناگونی استفاده کنید. استفاده در استخر های چهار فصل که ممکن است به طور دائم در معرض باد، بارش برف و باران و تابش نور خورشید باشند، یکی از مزایای سایبان برقی استخر دیدگاهان است.

5/5 - (1 امتیاز)