خرید سایبان برقی باشگاه ورزشی

سایبان برقی باشگاه ورزشی

اجرای سایبان برقی باشگاه ورزشی یک اقدام هوشمندانه برای پوشش سقف باشگاه است. استفاده از سایبان برقی برای باشگاه به شما کمک می کند تا مشتریان بیشتری را به باشگاه خود جذب کنید و با ایجاد شرایط مطلوب برای ورزش، از آن ها در برابر آب و هوای گرم و سرد محافظت کنید.

خرید سایبان برقی باشگاه ورزشی

با افزایش نرخ مصالح ساختمانی، قیمت اجرای سقف افزایش پیدا کرده است. امروزه روش های بهتری برای بستن فضای بالای باشگاه وجود دارد. صاحبان باشگاه های ورزشی می توانند با خرید سایبان برقی و اجرای آن در سقف، موجب کاهش هزینه های راه اندازی باشگاه شوند.

اجرای سایبان برقی در باشگاه علاوه بر کاهش هزینه، می تواند در زیبا و مدرن دیده شدن آن نقش داشته باشد. خرید سایبان برقی باید از مراکز معتبری انجام شود. استفاده از متریال بی کیفیت در ساخت این نوع تجهیزات، علاوه بر اختلال در عملکرد، باعث به خطر افتادن سلامت جان انسان می شود.

انواع سایبان برقی مناسب باشگاه ورزشی

برای اینکه بتوانید مناسب ترین نوع سایبان برقی باشگاه را خریداری کنید، بهتر است با انواع آن آشنا شوید. شناخت انواع سایبان برقی کمک می کند تا با توجه به نوع فعالیت باشگاه و بودجه مورد نظرتان، انتخاب صحیح و عاقلانه ای داشته باشید. در ادامه به برخی از انواع سایبان ها اشاره می کنیم:

سایبان برقی پلی کربنات

این نوع سایبان برقی باشگاه با استفاده از ورق های پلی کربنات ساخته می شود. به دلیل داشتن ورقه های شفاف،‌ نور را از خود عبور می دهد و باعث روشن شدن فضای باشگاه می شود. این سایبان مقاومت بالایی در برابر اشعه فرابنفش، شعله و ضربه دارد.

سایبان برقی شیشه ای

اگر به زیبایی باشگاه ورزشی خود اهمیت می دهید، می توانید سایبان های برقی شیشه ای را خریداری کنید. سایبان برقی شیشه ای امکان تنظیم نور با توجه به نیاز شما را دارد. نحوه جمع شدن این مدل سایبان به صورت رول آپ است و باز و بسته شدن آن با سرعت خوبی انجام می شود.

سایبان برقی پارچه ای

بیشتر صاحبان باشگاه های ورزشی تنیس از سایبان پارچه ای برای پوشش سقف استفاده می کنند‌ هزینه اجرای سایبان پارچه ای نسبت به مدل های دیگر پایین تر است. چند لایه بودن پارچه های به کار رفته در سایبان برقی باشگاه ورزشی باعث شده تا این محصول از مقاومت بالایی برخورد باشد و مانع از ورود نور به داخل سالن ورزشی شود.

سایبان برقی باشگاه ورزشی

مزایای اجرای سایبان برقی باشگاه 

امروزه اغلب باشگاه های ورزشی در کشور ایران شبیه به یکدیگر و در فضایی بسته است. اگرچه در روزهای اول ورزشکاران زیادی به باشگاه شما جذب می شوند، اما بعد از مدتی این فضا ممکن است کمی خسته کننده شود.

اجرای سایبان برقی باشگاه برای باشگاه شما جذابیت هایی به همراه دارد. در ادامه چند مورد از مزایای نصب سایبان برقی در باشگاه آورده شده است.

کنترل از راه دور

عملکرد سایبان های برقی به گونه ای است که امکان کنترل و تنظیم آن از راه دور وجود دارد. بنابراین شما می توانید در عرض چند دقیقه برای باز کردن باشگاه ورزشی یا بستن آن از نقطه دور اقدام کنید. در صورت نصب این نوع سایبان می توانید بلافاصله بعد از وزش باد، سایبان را باز کنید تا اختلالی در انجام فعالیت های ورزشی مانند تنیس، بولینگ یا گلف وارد نشود.

جلوگیری از انتشار ویروس و بیماری ها

بسیاری از باشگاه های ورزشی در زمان شیوع بیماری های واگیردار یا ویروسی، فعالیت خود را کنار می گذارند. اجرای سایبان برقی در باشگاه مانع از توقف فعالیت باشگاه شما می شود. زیرا می توانید با جمع کردن سایبان و ورود هوای آزاد به ورزشگاه، از انتقال ویروس پیشگیری کنید.

فعالیت در باشگاه ورزشی مطابق با سلیقه ورزشکاران

یکی از مزایای اجرای سایبان برقی باشگاه ورزشی این است که می توانید با توجه به نظر مشتریان خود، فضای باشگاه را باز یا بسته نگهدارید. این اقدام کمک شایانی به جذب مشتری و رضایت آن ها دارد.

تهویه باشگاه ورزشی

یکی از مشکلات اغلب باشگاه های ورزشی، تعریق ورزشکاران و نامطبوع شدن هوای داخل آن است. در این وضعیت سیستم های تهویه مطبوع باید برای مدت طولانی روشن بمانند تا فضای داخل باشگاه به حالت اولیه بازگردد.

روشن کردن سیستم های تهویه مطبوع به دلیل مصرف زیاد انرژی برق با هزینه های هنگفتی همراه است. شما می توانید با باز کردن سایبان برقی و ورود هوای آزاد، بدون نیاز به روشن کردن سیستم های مطبوع  هوای داخل باشگاه را به حالت اول بازگردانید.

نصب سایبان برقی باشگاه ورزشی

نصب سایبان برقی باشگاه از کارهای بسیار دشواری است که باید توسط افراد متخصص و باتجربه انجام شود. برای فضاهای بزرگی چون باشگاه ورزشی یا رستوران ها، از چند سایبان برقی در کنار یکدیگر برای پوشش فضا استفاده می شود و نصب آن زمان بر و دشوار است.

نصاب های ما در مجموعه نایس سایبان با بکارگیری جدیدترین تجهیزات روز دنیا و تکیه بر دانش و تجربه بالای خود، با سرعت بالایی به نصب سایبان برقی در باشگاه اقدام می کنند.

5/5 - (1 امتیاز)