سایبان برقی تراس

بالکن یا تراس یکی از فضا‌هایی است که امروزه بسیاری از افراد به آن دقت زیادی داشته و این محیط را با وسایل مختلف تزئین می‌کنند. طبق همین شرایط، سایبان برقی تراس هم ساخته شده تا بتوانید با استفاده از آن، از وسایل خود به‌خوبی مراقبت کنید. این محصول دارای انواع مختلفی است که می‌توانید مدل مد‌نظر خود را بر ‌اساس اندازه‌ای که مد‌نظر دارید، سفارش دهید. با‌توجه به شرایط جوی مختلف، می‌توان اهمیت وجود این محصول در چنین فضایی را درک کرد. برای سفارش آن کافی است به وبسایت سایبان برقی مراجعه کنید.

طراحی و ساخت سایبان برقی تراس

طراحی و ساخت سایبان برقی تراس شرکت دیدگاهان توسط نیروهای متخصص و مجرب آن انجام می شود. طراحی و ساخت سایبان های برقی تراس دیدگاهان با آخرین متد روز دنیا انجام می شود. به جرات می توان گفت سایبان های برقی شرکت دیدگاهان از طراحی منحصر به فردی برخوردار هستند. با استفاده از سایبان های برقی دیدگاهان می توانید زیبایی محیط خود را دو چندان کنید. طراحی سایبان های برقی دیدگاهان به گونه ای است که از طول عمر و دوام بالایی برخوردار هستند. متریال بکار رفته در ساختار سایبان های برقی دیدگاهان اورجینال و مرغوب می باشند. شما می توانید با خیالی آسوده محصولات شرکت دیدگاهان غرب را خریداری کنید.

نصب تخصصی سایبان تراس در ابعاد مختلف

نصب سایبان برقی تراس نیازمند تخصص و مهارت کافی است. از طرفی نصب اصولی سایبان برق سبب افزایش کارایی و طول عمر آن خواهد داشت. توصیه می کنیم نصب سایبان برقی را به دست افراد متخصص بسپارید. نیروهای ماهر و مجرب شرکت دیدگاهان قادر هستند نصب سایبان برقی را به صورت اصولی انجام دهند. از طرفی شرکت دیدگاهان از سابقه طولانی در زمینه نصب اصولی سایبان های برقی برخوردار است. شما می توانید با نیروهای شرکت دیدگاهان از نصب اصولی و کارایی سایبان برقی بهره مند شوید. نیروهای شرکت دیدگاهان غرب می توانند سایبان بالکن را در ابعاد مختلف و در کوتاه ترین زمان ممکن نصب کنند.

تبدیل سایبان دستی تراس به سایبان برقی

مزایای استفاده از سایبان برقی تراس

از آنجایی‌که این محصول دارای انواع مختلفی است، می‌توانید نوع ریموت‌دار آن را تهیه کرده و حتی از راه دور هم وضعیت را کنترل کنید. در چنین موقعیتی لازم نیست در زمان گرما و تابش شدید خورشید و همچنین هنگام بارش باران به تراس رفته و با دست‌تان سایبان آن را باز کنید. کافی است از داخل اتاق ریموت سایبان برقی تراس خود را فشار داده و از این مزیت آن بهره ببرید. با داشتن این محصول می‌توانید از وسایلی که در این بخش از منزل خود قرار داده‌اید به‌خوبی محافظت کنید.

این وسیله که از یک پارچه مقاوم در برابر رطوبت، آتش و پوسیدگی است، می‌تواند از مبلمان، قفسه گل و گیاه و حتی لامپ‌هایی که در این فضا قرار داده‌اید؛ مراقبت کند. بسیاری از گیاهان برای رشد تنها به نور غیر‌مستقیم خورشید نیاز دارند؛ با وجود این شرایط، گیاه هم می‌تواند رشد خوبی داشته باشد. سایبان برقی تراس این امکان را به شما می‌دهد تا علاوه‌بر روز‌ها گرم سال، در سرمای پاییز و زمستان هم در فضایی مناسب نشسته و از منظره بیرون لذت ببرید. برای این کار کافی است یک وسیله گرمایشی را در تراس یا بالکن قرار داده و کنار آن بنشینید. این پارچه برزنتی ضخیم می‌تواند تا حد زیادی از نفوذ سرما به داخل تراس جلوگیری کند.

امکان تبدیل سایبان دستی تراس به سایبان برقی

کارایی سایبان برقی نسبت به دستی بسیار راحت و آسان است. در سایبان های برقی تنها با فشار دادن یک دکمه می توانید سایبان را باز و بسته کنید. همچنین امکان تغییر زاویه سایبان برای شما وجود دارد. به همین دلیل اکثر کاربران تمایل دارند سایبان های دستی را به سایبان های برقی تبدیل کنند.

اما آیا این امکان برای مشتریان وجود دارد؟

بله خوشبختانه افراد می توانند در صورت نیاز سایبان های دستی را به سایبان های برقی تبدیل کنند. در اینصورت از کارایی سایبان برقی نهایت لذت را خواهند برد.

با استفاده از سایبان برقی مانع از اتلاف انرژی خود خواهید شد. در حالیکه برای باز و بسته کردن سایبان دستی به نیروی مکانیکی نیاز است. این نیرو توسط دست مصرف کننده تأمین می شود. اما قیمت سایبان های دستی نسبت به سایبان های برقی پایین تر است. کاربرانی که به دنبال سایبان با قیمت مناسب هستند می توانند سایبان دستی را انتخاب کنند. از انواع مختلف سایبان دستی می توان به سایبان چتری، سایبان کالسکه ای و سایبان دکوراتیو اشاره کرد.

خنک نگه داشتن تراس به کمک سایبان برقی

خدمات تعمیر و تعویض سایبان برقی تراس

بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند از این محصول در قیمت ارزان آن استفاده کرده و از سایه‌ای که ایجاد می‌کند؛ بهره ببرند. همین مسئله می‌تواند عامل اصلی خرابی زود‌هنگام آن باشد. در این مدل‌ها از متریال بی‌کیفیت استفاده می‌شود؛ برای مثال میله‌ای که برای نگه‌داشتن پارچه به‌کار می‌رود، آلیاژ نبوده و فلز به‌تنهایی زنگ می‌زند. سایبان برقی تراس اگر جنس مناسبی نداشته باشد، نه‌تنها به مرور زمان فرسوده و خراب می‌شود، بلکه امکان دارد موتور برقی آن هم ماندگاری چندانی نداشته باشد.

البته اگر محصولی با‌کیفیت خریداری کرده و آن را نصب کنید هم امکان دارد برخی عوامل مختلف منجر‌به ایجاد ایراد در آن شوند. ما در مجموعه خود ابتدا با بررسی شرایط نصب و اجرا، مشکل کار را پیدا کرده و به رفع آن می‌پردازیم. بسیاری از مواقع، مشکل با یک تعمیر ساده قابل حل است؛ اما برخی اوقات با فرسوده‌شدن میله‌ها یا حتی پارچه سایبان، باید به فکر تعویض آن باشید تا بتوانید بهترین استفاده را از آن ببرید. امکان دارد گمان کنید اگر موتور سایبان برقی بالکن خراب شود، دیگر نتوانید آن را درست کنید. اما همین مشکل هم قابل حل بوده و همیشه نیاز به تعویض موتور به‌صورت کامل نیست.

خنک نگه داشتن تراس به کمک سایبان برقی

استفاده بهینه از تراس با سایبان برقی امکان پذیر است. کاربران با استفاده از سایبان برقی تراس می توانند هوای تراس را خنک نگه دارند. استفاده از سایبان برقی باعث می شود شما در هر شرایط آب و هوایی از فضای تراس خود استفاده کنید. سایبان تراس مانع از ورود نورخورشید، باران، برف و باد به داخل تراس خواهد شد. شما با سایبان برقی می توانید در هر فصلی از سال از فضای تراس نهایت لذت را ببرید.

طرح های سایبان برقی تراس

انواع مدل ها و طرح های جدید سایبان تراس

سایبان تراس در انواع مختلف در بازار موجود هستند. یکی از انواع سایبان برقی تراس، سایبان تاشو است. استفاده از سایبان تاشو برای تراس های با ابعاد کوچک بسیار مناسب می باشد. این سایبان در قسمت بالایی تراس نصب می شود. شما می توانید بر حسب زوایه نور خورشید آن را تنظیم کنید. از دیگر انواع سایبان تراس می توان به سایبان تراس شفاف اشاره کرد. این نوع سایبان را از صفحات پلکسی می سازند. کاربرانی که قصد حفظ نورگیری بالکن را دارند، می توانند از سایبان بالکن شفاف استفاده کنند. اما اگر در تراس خود از وسایلی از قبیل میز، مبل و … استفاده می کنید، نور آفتاب به آن ها صدمه خواهد زد.

برای جلوگیری از صدمه به وسایل خود می توانید از انواع دیگر سایبان استفاده کنید. یکی از انواع سایبان تراس که قیمت بسیار مناسبی دارد سایبان بالکن چتری است. اجزای این نوع سایبان به راحتی از یکدیگر جدا می شوند. شما می توانید در فصولی از سال که به سایبان نیاز ندارید آن را جمع کنید. از دیگر انواع سایبان بالکن که پرطرفدار است سایبان برقی می باشد. این نوع سایبان علاوه بر زیبایی، راحتی و آسایش را برای کاربران به ارمغان می آورند.

جمع بندی

تراس یکی از مکان‌هایی است که می‌توانید آن را در خانه خود تزئین کرده و وسایل مختلف همچون مبل و گل و گیاه را در آن قرار دهید. با وجود این شرایط و استفاده بهینه از فضا بهتر است به فکر چیزی برای ایجاد سایه روی تراس خود باشید تا هم در باد و باران و هم در زمان تابش خورشید، وسایل‌تان خراب نشوند. با تهیه سایبان برقی تراس و نصب آن توسط مجموعه ما می‌توانید علاوه‌بر ویژگی­های حفاظتی، خودتان هم از فضا بهترین استفاده را ببرید.

5/5 - (2 امتیاز)