معرفی سایبان برقی خودرو

سایبان برقی خودرو

یکی از مزایای استفاده از سایبان برقی خودرو این است که امکان کنترل شرایط هوای اطراف را برای مالکان خودرو فراهم می کند. مالکان خودرو در شرایط آب و هوایی نامطلوب می توانند با باز و بسته کردن سایبان به صورت دستی و یا اتوماتیک با شرایط نامطلوب مقابله کنند. یکی دیگر از مزایای ویژه سایبان برقی خنک بودن 30 درجه ای هوای زیر آن است.

این امر مانع از گرم شدن فضای داخل ماشین می شود؛ در اینصورت استفاده از سیستم تهویه جهت خنک سازی فضای داخل ماشین کمتر خواهد شد. استفاده از سایبان برقی مانع از اتلاف انرژی می شود. سایبان برقی سبب عدم برخورد اشعه خورشید به ماشین و عدم رنگ پریدگی لوازم داخل ماشین و داشبورد خواهد شد.

بنابراین طول عمر وسایل داخل ماشین افزایش پیدا خواهد کرد. مالکان خودرو با استفاده از ریموت می توانند به هنگام رگبارهای شدید یا تابش آفتاب شدید سایبان برقی را باز کنند.

امکان اضافه کردن محفظه شیشه ای و یا نایلونی در اطراف سایبان وجود دارد. در اینصورت سایبان شما به اتاقی جهت تفریح اعضای خانواده تبدیل می شود. دیدگاهان با برخورداری از دانش فنی و تجهیزات مدرن قادر به طراحی و تولید انواع سایبان برقی است.

برای دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص مزایای سایبان برقی خودرو می توانید با مشاورین و کارشناسان دیدگاهان تماس بگیرید. این مجموعه با برخورداری از کادر حرفه ای و متخصص توانسته است، محصولات با کیفیتی را تولید و به بازار عرضه کند.

مزایای سایبان برقی خودرو

  • حفاظت در برابر سرقت: قرار دادن ماشین زیر سایبان برقی تمایل سارقان را برای سرقت کاهش می‌دهد. به این نکته توجه کنید که قرار دادن خودرو در پارکینگ و در سایبان خیلی امن‌تر از خیابان است.
  • فضای اضافی: اگر در تابستان به فضای بیش‌تری در حیاط خانه احتیاج دارید می‌توانید از سایبان‌ها جهت دورهمی‌های عصرانه خانوادگی به عنوان آلاچیق استفاده کنید.
  • پارک خودروهای دیگر: اگر در حیاط پارکینگ خود برای سایر افراد خانه جایگاهی برای پارک خودرو ندارید، می‌توانید از سایبان برای پارک سایر وسایل نقلیه استفاده کنید.
  • راحتی در استفاده: با توجه به اینکه سایبان‌های برقی پارکینگ خودرو از اطراف باز هستند، پس نیازی به درب ندارند و به راحتی باز و بسته می‌شوند.
  • ارزش بخشیدن به خانه: خانه‌هایی که پارکینگ نداشته باشند، صاحبخانه هنگام فروش خانه دچار مشکل می‌شود. یکی دیگر از مزایای سایبان ارزش افزوده برای خانه است.
مزایای سایبان برقی خودرو

امکانات سایبان خودرو برقی

زمانی که می‌خواهید سایبان برقی را انتخاب کنید می‌بایست به ابعاد و اندازه محل نصب توجه ویژه‌ای داشته باشید. به طور معمول پایه‌ها روی دیوار نصب شده و چادر می‌تواند فضای روی سقف را بپوشاند شما می‌توانید پس از نصب، در زمان عدم استفاده آن را ببندید تا فضای زیادی را اشغال نکنند. این محصول انعطاف پذیری بالایی در تمام فصول سال دارد و برای هر نوع آب و هوایی مناسب است. شما می‌توانید امنیت و سلامت سایبان را با یک سنسور بالا ببرید. زمان نصب سنسور باد روی سایبان می‌توانید اطمینان یابید که زمان وزش بادهای شدید هیچ آسیبی به سایبان نمیرسد. چرا که سایبان برقی خودرو در این شرایط به صورت خودکار بسته می‌شود.

جنس سایبان خودرو از چیست؟

دوام بالای سایبان ماشین در برابر نور خورشید و دیگر شرایط جوی نشان دهنده مرغوب بودن و کیفیت بالای مواد به کار رفته در ساخت آن است. مواد پوشش سقفی شامل پلی کربنات، پوشش یو پی وی سی و ورق گالوانیزه عایق است. که این مواد مقاومت بسیار بالایی در برابر خوردگی، زنگ زدگی، گرما و سرما دارند. این سایبان‌ها با تمامی شرایط آب و هوایی ایران سازگار هستند و شما در اکثر مناطق کشور می‌توانید از این محصول استفاده کنید. مقاومت بالای سازه در هنگام نصب و آب بندی سایبان، انعطاف مناسب و مقاومت بالا در برابر پوسیدگی از دیگر ویژگی‌های محصولات این شرکت است که شما با خیال راحت بتوانید آن‌ها را تهیه کنید

نکات مهم هنگام خرید سایبان برقی خودرو

شرایط آب و هوایی محلی که قرار است سایبان نصب شود در خرید سایبان اهمیت زیادی دارد. اگر شرایط آب و هوایی آن منطقه به صورتی باشد که برف و باران زیادی می‌بارد باید به جنس و مرغوب بودن متریال قابل استفاده در سایبان دقت زیادی داشته باشید و این نکته را در نظر بگیرید که بهترین محصول را تهیه کنید.

زیبا سازی ماشین

در انتخاب سایبان علاوه بر کاربرد آن می‌بایست به زیباسازی ماشین توجه ویژه‌ای داشته باشید. سایبان برقی خودرو باید زیبایی بصری داشته باشد که باعث لوکس به نظر رسیدن محیط پارکینگ شود.

نکات مهم هنگام خرید سایبان-برقی خودرو

اجزای تشکیل دهنده سایبان برقی خودرو

  • بازو: به منظور باز و بسته شدن سایبان برقی از قطعات فلزی استفاده می‌شود که در اغلب اوقات فلزی هستند و به این قسمت از سایبان، بازو می‌گویند.
  • پارچه سایبان برقی خودرو: مهم‌ترین بخش سایبان خودرو پارچه یا چادر سایبان است که از اجناسی مانند برزنتی، فلکسی و ترانزیتی ساخته می‌شوند.
  • درپوش سایبان خودرو: بخش نهایی سایبان که بازویی دارد برای پوشش این محیط از قطعه‌ای به نام درپوش استفاده می‌شود که انواع متفاوتی دارد.

قیمت سایبان برقی خودرو

قیمت سایبان برقی خودرو با توجه به نوع آن متفاوت است. برای محاسبه قیمت سایبان برقی می توانید با کارشناسان دیدگاهان تماس بگیرید. کارشناسان دیدگاهان می توانند ریز محاسبه های قیمت سایبان برقی را در اختیار شما قرار دهند. در نظر داشته باشید که دیدگاهان در محاسبه قیمت سایبان برقی کاملا منصفانه عمل می کند.

این شرکت با ارائه پیشنهادات عالی به شما در انتخاب بهترین سایبان برقی کمک شایانی خواهد کرد. شما می توانید با کیفیت ترین سایبان برقی را با قیمت مناسب از دیدگاهان بخواهید. قیمت محصولات دیدگاهان با توجه به کیفیت و کارایی که دارند بسیار مناسب است.

قیمت سایبان برقی خودرو براساس عوامل مختلفی تعیین می شود. از عوامل موثر بر قیمت سایبان برقی می توان به نوع پارچه، نوع اسکلت سایبان، نوع بدنه ی سایبان و سایر امکانات آن اشاره کرد. کاربران با توجه به بودجه ای که در اختیار دارند می توانند نوع سایبان را انتخاب کنند.

طراحی و ساخت سایبان برقی برای ماشین ها توسط شرکت دیدگاهان

یکی از محصولات منحصر به فرد دیدگاهان، سایبان برقی برای ماشین ها است. کارایی سایبان های برقی دیدگاهان بسیار راحت و آسان است. از مزایای سایبان برقی خودرو دیدگاهان می توان به:

  • سرعت و سهولت باز و بسته شدن
  • قابلیت تبدیل به سایبان فول باکس
  • قابل نصب بر روی تمامی باربندها و ماشین ها
  • پایه های آلومینیومی سبک و مستحکم و عدم نیاز به برش کاری اشاره کرد.

سایبان های برقی دیدگاهان ضد زنگ بوده و در برابر شرایط جوی نامناسب بسیار مقاوم هستند. سایبان های برقی دیدگاهان به گونه ای طراحی می شوند که در برابر اشعه UV مقاومت بالایی دارند. همچنین امکان تنظیم زاویه سایبان به دلخواه برای کاربر وجود دارد. سایبان های دیدگاهان برای ایجاد آرامش حاصل از سایه دلپذیر، ایده آل هستند.

این شرکت انواع سایبان برقی را در طرح های متنوع و خلاقانه و ابعاد مختلف تولید می کند. تنوع محصولات این شرکت توانسته است نیاز همه مشتریان را برطرف کند.

محاسبه ی قیمت سایبان برقی خودرو

اجرای حرفه ای سایبان اتوماتیک خودرو

بسیاری از پارکینگ های آپارتمان ها کاملا مسقف نیستند؛ از اینرو این پارکینگ ها نیاز به محافظت در برابر عوامل خارجی دارند. انتخاب و اجرای سایبان برقی برای این پارکینگ ها بسیار کاربردی است. از طرفی اجرای حرفه ای سایبان بسیار اهمیت دارد. اجرای حرفه ای سایبان سبب افزایش کارایی آن خواهد شد. اجرای سایبان برقی خودرو باید توسط افراد متخصص انجام شود؛ در اینصورت عملکرد سایبان بهتر خواهد بود.

دیدگاهان با دارا بودن نیروهای مجرب و کارآمد قادر است سایبان برقی را به صورت اصولی برای شما اجرا کند. نیروهای مجرب این شرکت در مدت زمان کوتاه سایبان برقی را با توجه به محل مورد نظر برای شما نصب می کنند.

دیدگاهان، نمایندگی فروش انواع سایبان برقی خودرو

دیدگاهان نمایندگی فروش انواع سایبان برقی خودرو را بر عهده دارد. شما می توانید جهت مشاوره با کارشناسان فروش دیدگاهان تماس بگیرید. این شرکت با ارائه سایبان های برقی متنوع توانسته است نیاز مشتریان را برطرف کند. کاربران براساس نیاز و بودجه ای که دارند می توانند نوع سایبان را انتخاب کنند.

شرکت دیدگاهان محصولات خود را به همراه ضمانت و خدمات پس از فروش به مشتریان خود تحویل می دهد. شما با خیالی آسوده می توانید محصول مورد نظر خود را از این شرکت خریداری کنید.

استفاده از بهترین قطعات و موتورهای برقی برای سایبان خودرو

شرکت دیدگاهان در ساخت سایبان برقی خودرو از بهترین قطعات و موتورهای برقی با کیفیت استفاده می کند. دیدگاهان با استفاده از قطعات اصل توانسته است نظر مشتریان را به خود جلب کند.

استفاده از قطعات اصل، سبب افزایش کارایی و طول عمر سایبان برقی می شود. شما با انتخاب دیدگاهان می توانید در مدت زمان طولانی از محصولات آن استفاده کنید. هزینه نگهداری و تعمیرات سایبان های برقی دیدگاهان نسبت به سایر سایبان ها بسیار کمتر است.

5/5 - (1 امتیاز)