سهولت در استفاده به کمک سایبان برقی ریموتی

سایبان برقی ریموتی

سایبان های برقی نوعی از انواع سایبان های مختلف هستند که به کمک موتور الکتریکی باز و بسته می شوند. به همین دلیل شما می توانید هر زمان که به سایبان احتیاج داشته باشید آن را به کمک موتور باز کنید و هر زمان که نیازی به آن نداشتید آن را ببندید. ثابت نبودن این سایبان ها مزیت بزرگی نسبت به سایبان های کلاسیک به شمار می رود.

نیروی الکتروموتوری موتور سایبان های برقی به شما کمک می کند تا بدون نیاز به صرف انرژی و خسته شدن، سایبان را باز و بسته کنید. این موتور ها عمدتا از نوع موتور های توبولار هستند تا با حداقل صدا و به بهینه ترین شکل ممکن سایبان را باز و بسته کنند.

سهولت در استفاده به کمک سایبان برقی ریموتی به نهایت خود می رسد. سایبان های برقی ریموتی کار را از این نیز ساده تر کرده اند و شما می تواند حتی از راه دور و تنها با فشردن چند کلید سایبان خود را باز و بسته کنید. این ریموت ها به شما در صرفه جویی در زمان و راحتی دوچندان کمک بسیاری می کنند.

کد دادن استاندارد باعث جلوگیری از خرابی سایبان برقی ریموتی می شود!

ریموت ها از طریق تکنولوژی کانال های مخابراتی کار می کنند. به این معنا که موجی با طول موج مشخص که به آن عدد موجی و مشخصات سیگنال کد گفته می شود ساطع می کند و بخش رسیور موتور این موج را دریافت، پردازش و عملیاتی می کند. به این ترتیب سایبان برقی ریموتی شما تنها قابل باز و بسته شدن توسط کد ریموت شما خواهد بود و امنیت آن حفظ خواهد شد.

اما این کد ها باید به شکل استاندارد و اصولی تعیین شوند تا از خرابی سایبان برقی ریموتی جلوگیری شود. این کد ها باید به شکل مخصوصی تعیین شوند و تعیین آن ها را می توانید به متخصصان نصب و راه اندازی سایبان برقی ریموتی بسپارید.

تعریف حالت های مختلف باز و بسته شدن سایبان به کمک ریموت

ریموت ها در انواع مختلفی ساخته می شوند و هر یک ممکن است دارای دکمه های متنوعی برای کار های مختلف باشند. خوشبختانه شما می توانید با تنظیم صحیح کد استاندارد از انواع ریموت های مختلف برای کنترل سایبان برقی ریموتی استفاده کنید. کافیست کد یا فرکانس ریموت خود را به صورت اصولی با کد موتور برقی سایبان خود تنظیم کنید.

شما می توانید تعریف حالت های مختلف باز و بسته شدن سایبان به کمک ریموت را نیز به راحتی اعمال کنید. اعمال این تنظیمات به شما این امکان را می دهد که ریموت کنترل خود را شخصی سازی کنید و اعمالی که می خواهید با فشرده شدن هر دکمه انجام شود را بر روی آن دکمه مشخص تنظیم نمایید.

شما می توانید باز و بسته شدن یا سایر حالت های سایبان مثل حرکت یا نیمه باز شدن آن را بر روی دکمه هایی مختلف تعیین کنید تا در هر زمان حسب نیاز و انتظار خود آن کار را انجام دهید.

می توان سایبان برقی ریموتی را از راه دور کنترل نمود

در صورت تمام شدن باطری ریموت سایبان چه باید کرد؟

سیستم فرستنده و گیرنده ریموت کنترل ها و موتور سایبان برقی ریموتی برای فواصل طولانی نیز پاسخگو هستند. شما می توانید از فواصل طولانی و قابل توجهی ریموت خود را بفشارید و سایبان را باز و بسته کنید. حداکثر مقدار فاصله ای که ریموت ها و موتور های مختلف از آن پشتیبانی می کنند با توجه به نوع رسیور موتور و ریموت و فرکانس تنظیم شده تعیین می شود.

از چه فاصله ای ریموت سایبان برقی کار می کند؟

از مزایای کنترل سایبان برقی ریموتی از راه دور صرفه جویی در زمان و باز و بسته کردن سایبان حتی از درون خانه است. به این ترتیب دیگر لازم نیست بعد از خروج از پارک از خودروی خود برای بستن یا باز کردن سایبان پیاده شوید و برای این کار می توانید از هر فاصله ای یک دکمه را بفشارید و به مسیر خود ادامه دهید.

تعمیرات و انواع ریموت های سایبان برقی و کد دادن مجدد به دستگاه

خدمات سایبان برقی به شما کمک می کند تا مجدد بتوانید به ریموت کنترل خود کد بدهید و آن را برای فرکانس دلخواه تنظیم کنید. همچنین خدمات تعمیرات انواع سایبان های برقی ریموتی نیز به شما مشتریان عزیز ارائه می شود.

5/5 - (1 امتیاز)