سایبان دستی خودرو در چه مکان هایی کاربرد دارد؟

سایبان دستی خودرو در همه مکان ها از قبیل تفریحی، مسکونی، تجاری و اداری قابل استفاده است. سایبان خودرو به عنوان محافظ در برابر عوامل جوی نامناسب برای انواع مختلف ماشین کاربرد دارد. سایبان خودرو در انواع مختلف در بازار موجود است. این نوع سایبان دستی را در مدل و جنس های مختلف تولید می کنند.

امروزه اغلب ساختمان های مسکونی فاقد پارکینگ هستند به همین خاطر با نصب سایبان می توان فضای امنی برای خودرو ایجاد کرد. سایبان خودرو برای محافظت از یک یا چند خودرو کاربرد دارد. بنابراین مراکز و اداراتی که به پارکینگ بزرگ نیاز دارند، می توانند از سایبان خودرو استفاده کنند.

انواع سایبان دستی خودرو

امروزه انواع گوناگونی از سایبان دستی خودرو در بازار موجود است . آشنایی با عملکرد هر کدام از آن ها موجب انتخاب آگاهانه شما جهت خرید بهترین سایبان دستی خودرو می شود :

  • سایبان دستی خودرو چتری
    این مدل از سایبان به علت ابعاد کوچکی که دارد مناسب مکان هایی با مساحت کم و برای یک خودرو به کار می رود . سایبان دستی خودرو چتری قابلیت جا به جایی دارد که می توانید برای هر یک از خودروهای خود که نیاز دارید به کار ببرید . یکی از عوامل وزن کم این سایبان استفاده از پایه های پلاستیکی است .
    معمولا قرار گرفتن سایبان دستی چتری در محیط باز موجب آلودگی آن می شود که شما می توانید مجموعه پارچه و اسکلت آن را به راحتی شستشو دهید .
  • سایبان دستی خودرو بازویی یک طرفه
    این سایبان دستی قابل نصب در حیاط منزل و محوطه فضای باز مجتمع تجاری و اداری است که به دیوار وصل می شود و روکش آن به کمک اهرم هندل باز و بسته می شود . روکش سایبان دستی خودرو بازویی می تواند از نوع پی وی سی ، برزنتی و یا نانویی باشد که بسته به شرایط محیطی محل شما انتخاب می شود . این مدل برای فضاهای محدود مناسب است که این امکان را به شما می دهد خودروی خود را کنار دیوار پارک کنید .
  • سایبان دستی خودرو آکاردئونی
    سایبان دستی خودرو آکاردئونی اسکلتی جمع شونده دارد که به کمک نیروی دست عمل می کند . این سایبان ظاهری تونل مانند دارد که خودرو شما به طور کامل داخل آن قرار می گیرد . می توانید با نصب چرخ زیر پایه های آن ، این سایبان را متحرک کنید و به آسانی در هر نقطه ای که مد نظر دارید از آن استفاده کنید . به همین سبب سایبان دستی خودرو آکاردئونی از بهترین مدل های سایبان متحرک به شمار می رود .
  • سایبان دستی خودرو بازویی دوطرفه
    این سایبان روکشی دو طرفه دارد که می تواند مساحت زیادی را پوشش دهد . شما بسته به نیاز خود می توانید هر کدام از روکش ها را به صورت جداگانه باز و بسته کنید .

سایبان دستی خودرو قابل حمل

  1. سایبان دستی خودرو آفرودی
    اگر اهل سفر و گردش در طبیعت هستید برای محافظت از خودرو خود در برابر آفتاب و باران می توانید از سایبان دستی خودرو آفرودی بهره ببرید .
    جنس پارچه این سایبان کاملا ضد آب و ضد آفتاب است و مناسب تمام مناطق آب و هوایی می باشد. اسکلت آن معمولا به دلیل وزن سبکی که دارد از جنس آلومینیوم ساخته می شود. محفظه نگهدارنده این سایبان روی سقف خودرو قرار می گیرد و می توانید به صورت دستی سایبان را باز و بسته کنید . جهت ثابت نگه داشتن پارچه از دو پایه در جلوی آن استفاده می شود .
  2. سایبان دستی خودرو سیار
    شما با کمک این سایبان دیگر هیچ دغدغه ای بابت محل پارک خودرو خود نخواهید داشت چرا که سایبان دستی خودرو سیار همیشه همراه شماست و در هر مکانی که خودرو را متوقف کنید قابل نصب است .
    این مدل سایبان به راحتی داخل کیف دستی با ابعاد کوچک قرار می گیرد و فقط کافی است آن را از قسمت پایه روی سقف خودرو قرار دهید و اهرم آن را به صورت دستی بکشید تا در چند ثانیه خودرو شما را کاملا پوشش دهد .

سایبان دستی خودرو ارزان قیمت

قیمت تمام شده سایبان دستی خودرو به عواملی نظیر نوع مدل انتخابی ، نوع پارچه و جنس اسکلت آن بستگی دارد . مجموعه ما سایبان دستی خودرو و سایبان برقی را با سود کمتر ولی با کیفیت مناسب به فروش می رساند . هدف ما همواره رضایت مندی مشتری است .
یکی از روش های کاهش قیمت سایبان دستی خودرو اندازه گیری دقیق محل نصب است . مسلما اگر شما سایبانی بزرگتر از اندازه خودروی خود بسازید جز آنکه مبلغ اضافه تری باید بپردازید هیچ سودی برای شما نخواهد داشت .
انتخاب پارچه قیمت مناسب ولی با کیفیت و دوام بالا صرفه جویی زیادی در هزینه خواهد کرد .
توجه به انتخاب سایبان دستی خودرو متناسب با نیاز خود کمک بسیاری به شما در خرید سایبان ارزان تر می کند . می توانید برای این منظور جهت مشاوره و انتخاب اصولی از کارشناسان با تجربه و متبحر ما استفاده کنید .

برخی از مراکز نامعتبر ، سایبان دستی خودرو را با کیفیت بسیار پایین ولی با قیمت بالا به فروش می رسانند که تشخیص این امر از عهده افراد عادی خارج است . بنابراین در انتخاب مرکز خرید خود بسیار دقت کنید .

تولید سایبان دستی خودرو با کیفیت بالا در ابعاد دلخواه شما

مجموعه ما در زمینه تولید سایبان دستی در انواع مختلف از جمله سایبان دستی خودرو از سابقه طولانی برخوردار است. طراحان حرفه ای ما با بهره گیری از دانش روز و تخصص کافی انواع سایبان خودرو را تولید می کنند. این نوع سایبان، جزو سایبان برقی به شمار نمی آید اما کیفیت بالایی دارد. زیرا کیفیت محصولات برای ما بسیار اهمیت دارد. از این رو نیروهای ما با بهره گیری از تجهیزات پیشرفته و متریال با کیفیت به تولید سایبان خودرو اقدام می کنند.

ما مطابق با نیاز شما انواع سایبان را تولید می کنیم. بنابراین شما می توانید براساس نیاز خود ابعاد سایبان را تعیین کنید. مشاوران متخصص دیدگاهان به شما کمک خواهند کرد تا ابعاد سایبان را به طور دقیق مشخص کنید. ما برای شما خریدی مطمئن و آسان را فراهم خواهیم کرد.

فروش سایبان دستی خودرو

فروش انواع سایبان های دستی ماشین به سراسر ایران

ما محصولات خود را با کیفیت بالا و قیمت مناسب در اختیار شما قرار می دهیم. مجموعه ما برای رفاه حال مشتریان قادر است سایبان دستی خودرو را به سراسر ایران ارسال کند. کاربران در هر کجای ایران که باشند می توانند محصول مورد خود را سفارش دهند.

شما می توانید با مراجعه به وبسایت ما به صورت آنلاین سفارش خود را ثبت کنید.

مشاوران ما در بخش فروش به شما کمک خواهند کرد تا سایبان دستی متناسب با نیاز خود را انتخاب کنید. ابعاد سایبان باید با ابعاد ماشین شما تناسب داشته باشد. همچنین نوع پارچه سایبان باید متناسب با آب و هوای منطقه انتخاب شود. در نهایت محصول مورد نظر در اسرع وقت به شما تحویل داده خواهد شد.

محافظت از رنگ خودرو به کمک سایبان

نور آفتاب به مرور زمان سبب رنگ پریدگی خودرو می شود. این امر در کاهش قیمت خودرو موثر خواهد بود. از این رو کاربران به دنبال راه چاره ای جهت جلوگیری از تابش مستقیم نور خورشید به خودرو هستند. استفاده از سایبان دستی خودرو بهترین گزینه برای این کار است.

سایبان خودرو به گونه ای طراحی شده است که سبب حفظ خودروی شما در برابر نور آفتاب، باران، برف و … می شود. از این رو با نصب سایبان خودرو می توانید فضای امنی را برای خودروی خود ایجاد کنید. سایبان خودرو مانع از ایجاد هزینه های اضافی جهت تعمیر خودرو خواهد شد.

مقاومت بالای سایبان دستی خودرو

مقاومت بالای پارچه سایبان خودرو در برابر باران و برف

سایبان دستی خودرو از طراحی خاصی برخوردار است. برای تولید این نوع سایبان از متریال با کیفیت استفاده می شود. یکی از متریال مهم سایبان خودرو پارچه است. برای ساخت سایبان خودرو از پارچه های مختلف استفاده می کنند. نوع پارچه باید با شرایط جوی منطقه تناسب داشته باشد. در این صورت طول عمر و دوام سایبان افزایش پیدا خواهد کرد. جنس پارچه سایبان خودرو به گونه ای است که در برابر شرایط جوی نامناسب بسیار مقاومت دارد. محصولات ما به دلیل استفاده از متریال اورجینال بسیار با کیفیت هستند. شما می توانید با انتخاب مجموعه ما به مدت زمان طولانی از کارایی سایبان خودرو بهره مند شوید.

نحوه محاسبه ابعاد سایبان دستی خودرو چگونه است؟

یکی از مهم ترین مراحل جهت سفارش سایبان دستی خودرو تعیین ابعاد آن است. برای اندازه گیری ابعاد سایبان به 3 فاکتور نیاز داریم:

  1. دهنه سایبان
  2. بازشو سایبان
  3. ارتفاع نصب سایبان

منظور از دهنه سایبان میزانی از سایبان است که روی دیوار نصب می شود. معمولا دهنه سایبان 3 تا 6 متر است.

بازشو سایبان همان میزان بازشوندگی آن از محل نصب به طرف جلو می باشد. معمولا میزان بازشوندگی سایبان 2.5 تا 3 متر است.

از دیگر فاکتورهای مهم، ارتفاع نصب سایبان می باشد. در نظر داشته باشید هر چقدر سایبان بالاتر نصب شود، سایه کمتری ایجاد می کند.

5/5 - (1 امتیاز)