آشنایی با سایبان فول باکس برای تراس

آشنایی با سایبان فول باکس برای تراس

سایبان فول باکس برای تراس امروزه به دو صورت سایبان برقی و دستی تولید می شود. این نوع سایبان اغلب به صورت زنجیری تولید و عرضه می شود. سایبان های فول باکس از نظر نوع چادر استفاده شده در آن ها دارای انواع مختلف سایبان فول باکس نانو، اکریلیک، یو پی وی سی و سایبان فول باکس فلکس هستند. در واقع شما می توانید متناسب با منطقه آب و هوایی خود از مدل مناسب استفاده کنید.

این نوع سایبان اغلب با دهانه های بین ۳ تا ۵ متر تولید و عرضه می شود. همچنین سایبان های فول باکس با بازشوندگی بین ۲.۵ تا ۳ متر تولید می گردند. در ساختار این نوع سایبان به منظور محافظت از پارچه در مقابل باران و برف از دو کاور آلومینیوم در بالا و پایین سازه استفاده شده است.

نگاهی بر انواع مختلف سایبان فول باکس برای تراس از نظر سیستم هدایت

سایبان فول باکس برای تراس دارای انواع مختلف سایبان فول باکس دستی، برقی و اتوماتیک است. در ادامه نگاهی بر مشخصات و ویژگی های این مدل ها خواهیم داشت.

  • مدل دستی: در ساختار این نوع سایبان فول باکس از یک دنده (گیربکس) استفاده شده است. این مدل سایبان از طریق هندل باز و بسته می شود.
  • سایبان فول باکس اتوماتیک: یکی از قابلیت های بسیار مهم این نوع سایبان مجهز بودن آن به سنسور باد است. این مدل سایبان در هنگام وزش باد به صورت اتوماتیک جمع می شود. این قابلیت مانع از آسیب دیدگی قسمت های مختلف سایبان می شود.
  • مدل برقی: سایبان فول باکس برقی امروزه در بین کاربران با استقبال بی نظیری مواجه شده است. این نوع سایبان مجهز به موتور برقی می باشد. از اینرو از راه دور و توسط ریموت به راحتی می توان آن را باز و بسته کرد.

آشنایی با مزایای سایبان فول باکس برای تراس

استفاده از سایبان فول باکس برای تراس مزایای بسیاری را به دنبال دارد. استفاده آسان و راحت یکی از مزیت های این نوع سایبان است. این سایبان ها به گونه ای طراحی شده اند که به راحتی می توان آن ها را باز و بسته کرد. از دیگر مزیت های این نوع سایبان می توان به تنوع در ابعاد و اندازه آن اشاره داشت. این نوع سایبان ها را می توان متناسب با نیاز مشتری و با هر اندازه ای ساخت.

دوام و طول عمر بالا نیز از دیگر مزایای سایبان فول باکس برای تراس به شمار می آید. این نوع سایبان ها در برابر عوامل جوی از مقاومت بسیار بالایی برخوردار هستند. زیرا درون محفظه ای آلومینیومی قرار دارند. به نوعی می توان گفت خرید این نوع سایبان ها از نظر اقتصادی بسیار مناسب و به صرفه است.

با نصب این نوع سایبان به راحتی می توان از اعضای خانواده خود در برابر تابش مستقیم نور خورشید محافظت کرد. همچنین با نصب این سایبان ها می توان ساعت در روزهای برفی و بارانی در تراس نشسته و از هوا لذت برد. تنوع بالا در طرح و رنگ از دیگر مزایای این نوع سایبان به شمار می آید.

با انتخاب این نوع سایبان ها به راحتی می توان هماهنگی لازم را بین فضای بیرونی ساختمان ایجاد نمود.  همچنین این نوع سایبان در مدل های مختلفی تولید و عرضه می شود. از اینرو می توان متناسب با بودجه مالی و سلیقه خود مدل مناسب را انتخاب کرد. از دیگر مزایای مهم نصب سایبان تراس فول باکس قیمت مناسب و کیفیت بالای سازه است.

قیمت سایبان برقی فول باکس تراس

قیمت مدل برقی این نوع سایبان بر اساس عوامل و فاکتورهای متعددی تعیین می گردد. جنس سازه و پوشش سایبان از عوامل تأثیر گذار بر روی قیمت این محصول محسوب می شوند. همچنین ابعاد و اندازه سایبان و مساحت فضای باز بیرون از دیگر فاکتورهای تعیین کننده قیمت این محصول هستند. از دیگر موارد مهم و تعیین کننده قیمت این نوع سایبان می توان به نصب موتور الکتریکی و دیگر تجهیزات مدرن و هوشمند در آن اشاره کرد.

به منظور اطلاع از قیمت سایبان فول باکس برای تراس می توانید به سایت مجموعه ما مراجعه کنید و یا با کارشناسان ما تماس بگیرید. با خرید از تیم حرفه ای ما آسوده خیال باشید که انواع سایبان های فول باکس را می توانید با کیفیت بالا و بهترین قیمت خریداری کنید.

مزایای سایبان فول باکس برای تراس

خرید سایبان فول باکس

جهت خرید سایبان فول باکس برای تراس و با کیفیت بالا، می توانید به سایت دیدگاهان مراجعه کنید. مجموعه ما یکی از برترین شرکت ها در زمینه تولید انواع سایبان فول باکس به شمار می آید. تمامی محصولات ارائه شده توسط مجموعه نام آشنای ما از کیفیت بالایی برخوردار هستند. همچنین نیروهای متخصص و کارآزموده ما جهت ساخت این نوع سایبان ها از متریال های با کیفیتی استفاده نموده اند. با انتخاب گروه حرفه ای ما می توانید تمامی محصولات را با قیمت بسیار مناسبی خریداری کنید.

شما در زمینه نصب انواع سایبان های فول باکس با هیچ مشکلی مواجه نخواهید شد. زیرا نیروهای متخصص و مجرب ما قادرند این سایبان ها را به صورت اصولی نصب کنند. همچنین با انتخاب مرکز ما امکان سفارش سایبان فول باکس در ابعاد مختلف وجود دارد. برای خرید و انتخاب محصولی متناسب و با کیفیت می توانید با متخصصان و مشاوران ما تماس بگیرید. مشاوران با بررسی شرایط موجود بهترین مدل را به مشتریان پیشنهاد می کنند.

5/5 - (1 امتیاز)