طراحی و ساخت انواع سایبان کرکره ای دستی

طراحی و ساخت انواع سایبان کرکره ای دستی

ما با ساخت انواع مختلف سایبان کرکره ای دستی در رنگ، اندازه و مدل های متفاوت پاسخگوی نیاز شما مشتریان عزیز هستیم. نیروهای مجرب ما با توجه به نوع اقلیم و نیاز شما عزیزان سایبان ها را می سازند. سایبان دستی بهترین گزینه برای مقابله با باد، برف، باران و نور خورشید به حساب می آیند.

ما با بهره گیری از نیروهای ماهر و متخصص، دستگاه های پیشرفته و دانش روز سایبان ها را طراحی و تولید می کنیم. کیفیت سایبان ها و به دنبال آن رضایت مشتریان در اولویت کار ما قرار دارند. سایبان های دستی مجموعه ما از مقاومت بالایی در برابر شرایط محیطی سخت برخوردار هستند.

ما سایبان ها را به گونه ای می سازیم که در برابر نورخورشید مقاوم باشند. این بدان معنا است که سایبان های ما به مرور زمان در برابر نور آفتاب پوسیده و یا رنگ پریده نمی شوند. سایبان های دستی مجموعه ما قابل تنظیم هستند. شما می توانید به راحتی شیب سایبان را براساس میزان تابش نور خورشید تنظیم کنید. تمامی محصولات ما براساس تکنولوژی روز دنیا ساخته می شوند.

تنظیم سایبان کرکره ای دستی

از مزایای ویژه سایبان های دستی این است که قابلیت تنظیم شدن دارند. ساختار این نوع سایبان ها به گونه ای است که براساس شرایط و نیاز مشتری تنظیم می شوند. شما می توانید برحسب شرایط آب و هوایی منطقه و نیاز خود سایبان دستی را تنظیم کنید. در سایبان کرکره ای دستی میله هایی وجود دارد. این میله ها وظیفه تنظیم سایبان را برعهده دارند. شما به راحتی می توانید مطابق با نیاز خود شیب سایبان را تنظیم کنید.

کاربرد سایبان کرکره ای دستی

سایبان کرکره ای دستی به دلیل کاربرد فراوان بسیار پرطرفدار است. از این نوع سایبان برای مکان های مختلف استفاده می کنند. از مکان های پرکاربرد جهت نصب سایبان دستی می توان به هتل ها، بوتیک ها، فروشگاه ها، مناطق تفریحی،  استخر ها، رستوران ها، پارکینگ ها، تراس خانه ها، سالن های ورزشی، ورودی ویلا ها، پیاده رو ها و … اشاره کرد. وظیفه سایبان دستی ایجاد محیطی امن است. در واقع نصب سایبان نقش محافظتی دارد. می توان گفت این نوع سایبان بهترین محافظ در برابر باد، نور خورشید، برف و باران به حساب می آید.

تفاوت سایبان دستی و برقی

سایبان دستی با سایبان برقی در نحوه باز و بسته شدن با یکدیگر تفاوت دارند. در ساخت سایبان های دستی از یک میل لنگ بر روی پیچ استفاده می کنند. برای باز و بسته کردن سایبان باید میل لنگ را در جای مناسب خود قرار داد. اما سایبان های برقی توسط ریموت و تنها با فشار دادن یک دکمه باز و بسته می شوند.

از دیگر تفاوت های بین سایبان کرکره ای دستی و برقی قیمت آن ها است. معمولا قیمت سایبان های دستی مناسب تر و ارزان تر از سایبان های برقی می باشد. از دیگر تفاوت های سایبان دستی و برقی نصب آن ها است. نصب سایبان برقی حساسیت های خاص خود را دارد. به عبارت دیگر نصب سایبان برقی کار هر کسی نیست و باید توسط فرد متخصص و با تجربه انجام گیرد، در حالیکه نصب سایبان های دستی بسیار راحت تر است و در مدت زمان کوتاهی انجام می شود.

به طور کلی نصب سایبان از نوع برقی و یا دستی برای جلوگیری از تابش مستقیم نور خورشید، طوفان، وزش باد و بارش باران بسیار موثر است. از برخی سایبان ها علاوه بر نقش محافظتی که دارند، به عنوان تبلیغ برای کسب و کار استفاده می کنند. سایبان ها به دلیل کاربرد فراوان بسیار پرطرفدار هستند.

تنظیم سایبان کرکره ای دستی

چرا سایبان کرکره ای دستی بخریم؟

سایبان کرکره ای دستی مزایای فراوانی دارد. این نوع سایبان از حمل و نقل بسیار آسانی برخوردار است زیرا وزن آن سبک می باشد. معمولا از پارچه پی وی سی و یا نانو برای ساخت این نوع سایبان ها استفاده می کنند. جنس این نوع پارچه ها به گونه ای است که در هر نوع شرایط آب و هوایی دوام می آورند.

از دیگر مزایای سایبان دستی این است که قابلیت جذب نور بالایی دارند. همچنین می توان به قیمت بسیار مناسب و اقتصادی آن اشاره کرد. شما می توانید با پرداخت هزینه مناسب از کیفیت و کارایی یک سایبان با کیفیت بهره مند شوید.

ساختار سایبان دستی به گونه ای است که طول عمر و دوام طولانی دارد، به همین دلیل اکثر کاربران تمایل بسیار زیادی به خرید این نوع سایبان دارند. ما با ارائه انواع مختلف سایبان دستی با کیفیت بالا و قیمت بسیار مناسب توانسته ایم نیاز شما عزیزان را برطرف کنیم.

قیمت سایبان کرکره ای دستی

قیمت سایبان کرکره ای دستی براساس عوامل مختلفی تعیین می شود. البته با توجه به شرایط موجود و نوسانات قیمت ارز نمی توان قیمت ثابت و مشخصی برای سایبان در نظر گرفت. کیفیت ساخت سایبان دستی مهم ترین عامل در تعیین قیمت آن است. از دیگر عوامل موثر می توان به متریال مورد استفاده، ابعاد، نوع برند و نصب تجهیزات اضافی بر روی سایبان اشاره کرد.

شرکت ما برای پاسخگویی به نیاز مشتریان انواع مختلف سایبان دستی را در طرح ها، رنگ ها و مدل های مختلف و با رنج قیمت های متفاوت تولید می کند. شما با هر بودجه ای که در اختیار دارید، می توانید از کیفیت و کارایی محصولات ما بهره مند شوید. برای اطلاع از قیمت روز سایبان دستی می توانید با کارشناسان ما در بخش فروش تماس بگیرید.

3.5/5 - (2 امتیاز)