آموزش شستشوی پارچه سایبان برقی

آموزش شستشوی پارچه سایبان برقی به صورت اصولی

سایبان های برقی به دلیل قرار گرفتن در فضای آزاد بیشتر در معرض آلودگی هستند. وجود آلودگی بر روی پارچه سایبان برقی سبب پوسیدگی آن می شود، از اینرو هر چند وقت یکبار باید سایبان های خود را تمیز کنید. از روش های مختلفی می توان برای شستشوی پارچه سایبان برقی استفاده کرد. در نظر داشته باشید که نمی توان از هر ماده شوینده ای برای شستشوی سایبان برقی استفاده کرد.

شما باید با توجه به نوع پارچه سایبان مواد شوینده آن را انتخاب کنید. روش دیگر استفاده از دستگاه بخارشوی است. شما با استفاده از این دستگاه بدون هیچگونه آسیبی می توانید سایبان خود را تمیز کنید. ما به شما شستشوی اصولی پارچه سایبان برقی را آموزش خواهیم داد.

امکان درخواست سفارش نظافت پارچه سایبان برقی توسط شرکت

به طور کلی به دو روش می توان پارچه سایبان برقی را شستشو داد. یک روش به صورت خانگی است. اما روش دیگر توسط شرکت های معتبر انجام می شود. معمولا شرکت ها از دستگاه های خاصی جهت نظافت پارچه سایبان برقی استفاده می کنند، از اینرو هیچگونه آسیبی به پارچه سایبان برقی شما وارد نخواهد شد.

شما می توانید سفارش شستشوی پارچه سایبان برقی توسط شرکت ما را به راحتی ثبت کنید. شما از طریق تماس با کارشناسان ما  به راحتی می توانید با ما ارتباط بگیرید. نیروهای ما در اسرع وقت در محل شما حاضر خواهند شد.

نظافت پارچه سایبان برقی

نظافت پارچه باعث افزایش طول عمر آن می شود

سایبان برقی همانند هر وسیله دیگری نیاز به مراقبت و نگهداری دارد. هر چقدر در نگهداری این وسیله برقی کوشا باشید طول عمر آن افزایش پیدا خواهد کرد. یکی از قسمت های مهم سایبان برقی پارچه آن است.

شستشوی پارچه سایبان برقی تأثیر بسزایی بر طول عمر و دوام آن خواهد داشت، از اینرو به صورت دوره ای پارچه سایبان برقی باید تمیز شود. دقت داشته باشید که هر نوع پارچه به مواد شوینده خاصی نیاز دارد زیرا جنس پارچه ها با یکدیگر متفاوت است. تشخیص نوع پارچه و شوینده مناسب به دقت و مهارت خاصی نیاز دارد.

گرد و خاک و گل به مرور زمان پارچه را از بین میبرد!

سایبان های برقی در محیط های رو باز نصب می شوند، از اینرو گرد و خاک زیادی بر روی آن جمع خواهد شد. تجمع گرد و خاک به مرور سبب پوسیده شدن پارچه سایبان می شود. در صورتیکه به نظافت پارچه سایبان برقی توجه نکنید طول عمر و دوام آن کاهش پیدا خواهد کرد.

برخی افراد این تصور را دارند که تنها با آب می توانند تمامی آلودگی ها را از روی پارچه سایبان برقی پاک کنند. در حالیکه با توجه به جنس پارچه سایبان برقی باید از شوینده مناسب استفاده کنید. پارچه سایبان برقی باید با توجه به آب و هوای منطقه و جنس آن به صورت دوره ای تمیز شود.

مزایای شستشوی پارچه سایبان برقی

مزایای شستشوی پارچه سایبان برقی به صورت متداول

شستشوی پارچه سایبان برقی به صورت متداول تأثیر بسزایی بر طول عمر و دوام آن خواهد داشت. توصیه می کنیم به نظافت پارچه سایبان برقی توجه ویژه داشته باشید. پارچه های سایبان برقی در انواع مختلف تولید می شوند.

این نوع پارچه ها بسیار مقاوم هستند. اما یکی از عوامل مخرب و مسبب کاهش دوام پارچه های سایبان برقی آلودگی و گرد و خاک است. شما از طریق شستشوی اصولی می توانید دوام پارچه سایبان برقی را افزایش دهید و از کارایی سایبان برقی نهایت لذت را ببرید.

پوشاندن موتور سایبان برقی در شستشو با آب ضروری است!

به هنگام شستشوی پارچه سایبان برقی باید به یکسری نکات مهم توجه کنید. یکی از نکات بسیار مهم موقع شستشوی سایبان برقی این است که موتور آن را بپوشانید. این امر مانع از نفوذ آب به داخل موتور خواهد شد.

نفوذ آب به داخل موتور ضررهای زیادی به همراه خواهد داشت. همچنین احتمال خطر برق گرفتگی هم وجود دارد. شما باید پارچه سایبان برقی را با دقت کافی بشویید. شما می توانید برای شستشوی سایبان برقی از نیروهای مجرب ما کمک بگیرید. ما عمل شستن سایبان برقی را با نهایت دقت و رعایت اصول انجام می دهیم.

5/5 - (1 امتیاز)