قدرت موتور کرکره برقی دیدگاهان

استاندارد لازم قدرت موتور کرکره برقی

قدرت موتور کرکره برقی در دو نوع سبک و سنگین وجود دارد. نوع سبک موتور کرکره برقی برای مکان های با طول و عرض کوچک مناسب هستند. در حالی که استفاده از موتورهای با قدرت بالا برای مکان های پرتردد و یا طول و عرض بالا ایده آل است. همانطور که در بالا اشاره کردیم، موتور کرکره برقی در انواع مختلفی از قبیل ساید، سانترال و توبولار وجود دارد. استاندارد لازم قدرت موتور کرکره برقی در انواع مختلف متفاوت است. تکنولوژی بکار رفته در موتورهای سانترال نسبت به موتورهای ساید و توبولار  قدیمی می باشد. می توان گفت استفاده و نصب موتورهای سانترال کاهش پیدا کرده است. قدرت موتورهای توبولار نسبت به موتورهای ساید معمولی بیشتر می باشد. موتورهای ساید هم از قدرت و طول عمر بالایی برخوردار هستند. استفاده از موتورهای ساید برای مکان های با تردد بالا ایده آل است. برای کرکره های برقی با وزن 150 کیلوگرم باید از موتورهای ساید استفاده شود، زیرا این نوع موتورها سرعت حرکت بالایی دارند و در صورت استفاده مکرر موتور کرکره برقی کمتر داغ می کند. به عبارت دیگر طول عمر این نوع موتورها در  صورت استفاده زیاد کاهش پیدا نمی کند. قدرت موتورهای توبولار برحسب توان آن و یا نیوتون محاسبه می شود. در حالیکه قدرت موتورهای ساید را براساس کشش وزن یا کیلوگرم محاسبه می کنند. توصیه می کنیم همیشه حداکثر وزن تیغه را موقع نصب موتور کرکره برقی در نظر بگیرید. این امر مانع از ایجاد فشار اضافی به موتور خواهد شد.

جلوگیری از کاهش فشار و قدرت موتور کرکره برقی پس از گذر زمان

بهتر است بدانید که پیشگیری بهتر از درمان می باشد. به توصیه کارشناسان جهت جلوگیری از کاهش فشار و قدرت موتور کرکره برقی آن را به صورت دوره ای سرویس کنید. این امر مانع از خراب شدن موتور و ایجاد هزینه های هنگفت تعمیرات خواهد شد. یکی از روش های ساده نگهداری موتور کرکره برقی روغن کاری قطعات آن است. روغن کاری سبب بهبود عملکرد دستگاه می شود. توجه داشته باشید که تمامی قطعات موتور به یک اندازه به روغن کاری نیاز ندارند.  برخی از قطعات موتور باید بیشتر روغن کاری شوند. از دیگر روش های نگهداری موتور کرکره برقی استفاده از روغن های ضد آب است. این نوع روغن ها علاوه بر خاصیت ضد آب بودن خاصیت روان کنندگی هم دارند. از دیگر روش های نگهداری موتور کرکره برقی بررسی تراز بودن درب کرکره برقی است. تراز نبودن درب کرکره برقی سبب کاهش کارایی موتور خواهد شد. نصب صحیح موتور کرکره برقی در افزایش کارایی و طول عمر آن بسیار موثر است. توصیه می کنیم نصب موتور را به دست فرد متخصص بسپارید.

کاهش قدرت موتور کرکره برقی با گذر زمان

تامین تمامی قطعات و لوازم موتورهای کرکره برقی

شرکت دیدگاهان برای برطرف کردن نیاز مشتریان تمامی قطعات و لوازم موتورهای کرکره برقی و همچنین سایبان برقی را تولید می کند. شما می توانید در صورت نیاز قطعات مورد نیاز خود را از شرکت دیدگاهان تامین کنید. دیدگاهان به دلیل دارا بودن کادر متخصص و حرفه ای قطعات و لوازم موتورهای کرکره برقی را با کیفیت بالا به بازار عرضه می کند. شما می توانید با خیالی آسوده قطعه مورد نظر خود را تهیه کنید. محصولات شرکت دیدگاهان در عین کیفیت بالا از قیمت مناسبی برخوردار هستند. با انتخاب شرکت دیدگاهان مانع از اتلاف سرمایه خود خواهید شد. از طرفی استفاده از قطعات با کیفیت کارایی موتور کرکره برقی را افزایش می دهد. شما به مدت زمان طولانی می توانید از موتور کرکره برقی استفاده کنید. در اینصورت نیازی به هزینه هنگفت جهت تعمیر قطعات موتور کرکره برقی نخواهید داشت.

تاثیر ولتاژ در قدرت موتور کرکره برقی

تاثیر ولتاژ در قدرت موتورهای کرکره برقی

ولتاژ مناسب و ثابت موتور در کارایی آن بسیار موثر است، زیرا تغییر ولتاژ سبب خرابی موتورهای کرکره برقی خواهد شد. برای جلوگیری از خرابی موتورهای کرکره برقی و استفاده از موتورها موقع قطعی برق می توانید از دستگاه یو پی اس استفاده کنید. برای جلوگیری از هزینه های اضافی می توانید با نصب یو پی اس تاثیر ولتاژ متغیر را بر موتور کرکره برقی خنثی کنید. همچنین امکان بسته ماندن کرکره برقی موقع قطعی برق مخصوصا در فصل تابستان وجود دارد. در اینصورت تا وصل برق کرکره برقی باز نخواهد شد. با استفاده از دستگاه یو پی اس می توانید در شرایط اضطراری کرکره برقی را باز و بسته کنید. موقع قطع جریان برق دستگاه یو پی اس فعال شده و امکان باز و بسته کردن کرکره برقی را برای شما فراهم می کند. تا زمان پر بودن منبع تغذیه و باتری یو پی اس می توانید از کرکره برقی استفاده کنید. البته امکان نصب دستگاه یو پی اس در برخی از مدل های کرکره برقی وجود ندارد.

تاثیر تراز بودن دستگاه در قدرت موتور کرکره برقی

تراز بودن دستگاه در قدرت موتور بسیار تاثیرگذار است!

مهم ترین مسئله که بر میزان راندمان، افزایش طول عمر و بهبود عملکرد موتور تاثیر دارد نصب صحیح آن می باشد. به عبارت دیگر تراز بودن دستگاه سبب افزایش کارایی و قدرت موتور کرکره برقی می شود. توصیه می کنیم برای دست یابی به کارایی مطلوب و جلوگیری از هزینه های اضافی از تراز بودن دستگاه اطمینان حاصل کنید. در غیر اینصورت طول عمر قطعات موتور کرکره برقی کاهش پیدا می کند. همچنین تاثیر منفی بر عملکرد موتور خواهد داشت. موقع نصب باید به اقدامات ایمنی و اتصالات موتور کرکره برقی توجه ویژه شود. این امر در راه اندازی موتور کرکره برقی بسیار اهمیت دارد. توصیه ما به شما این است که تمامی اجزاء دستگاه را مورد بررسی قرار دهید، زیرا احتمال برق گرفتگی، سوختگی و آتش سوزی وجود دارد.

5/5 - (1 امتیاز)