قطعات سایبان دستی

تامین قطعات سایبان دستی

قطعات سایبان دستی یا برقی چیزی نیست که بتوانید آن را از ابزار فروشی نزدیک خانه تان تهیه کنید! این قطعات تنها در فروشگاه های مخصوص فروش سایبان یافت می شوند. مجموعه دیدگاهان برای ارائه خدمات مربوط به سایبان، کامل ترین مجموعه قطعات سایبان دستی را به  مشتریان عزیز ارائه می دهد.

قطعات سایبان دستی

اگر مدتی است که به دنبال قطعه به خصوصی می گردید و نمی توانید آن را بیابید، دیدگاهان مشکل شما را حل خواهد کرد. قطعات سایبان های دستی شامل موارد زیر هستند:

  • یراق تنظیم کننده شیب سایبان
  • میل لنگ
  • میله های پشتیبانی
  • پارچه روکش
  • اسکلت

فروش انواع قطعات سایبان دستی در سراسر ایران

در صورتی که خارج از تهران سکونت دارید، یا سایبان را برای شهری خارج از تهران احتیاج دارید، دیدگاهان با ارسال قطعات به تمامی نقاط کشور، نیاز شما را در کوتاه ترین زمان ممکن برطرف خواهد کرد. فروشگاه دیدگاهان، قطعات سایبان دستی را برای مشتریان گرامی در تمامی شهرهای ایران در زمانی کوتاه فراهم خواهد آورد.

طراحی و اجرای انواع سایبان دستی ثابت نیز توسط متخصصان دیدگاهان انجام می شود.

نکات نگهداری از سایبان دستی

نحوه نگهداری قطعات سایبان در طول عمر آن ها موثر است. اگر می خواهید عمر مفید قطعات سایبان را افزایش دهید، باید نکاتی را رعایت کنید.

سایبان وسیله ای است که دائما در معرض تابش مستقیم و طولانی مدت نور آفتاب، وزش باد و بارش باران و برف است. تمامی این عوامل فرسایشی است و به قطعات سایبان آسیب می زند.

تنظیم شیب در نگهداری از قطعات سایبان دستی تاثیرگذار است!

با تنظیم شیب سایبان متناسب با موقعیت، می توانید این فرسایش را تا میزان قابل توجهی کند کنید. تنظیم شیب سایبان های دستی بر خلاف اینکه ممکن است سخت به نظر برسید، کاری بسیار آسان است. سایبان های دستی جدید به گونه ای طراحی شده تا برای باز و بسته کردن و تنظیم شیب نیاز به انرژی زیادی نباشد، البته با سایبان برقی متفاوت است. تنظیم شیب سایبان های دستی جدید معمولا توسط هندلی که در کنج سایبان نصب شده، صورت می گیرند. این نوع از هندل ها مخصوص سایبان هایی هستند که مجهز به قطعه ای با نام مفصل تنظیم شیب می باشند. در مدل های دیگر سایبان دستی، پیچ مخصوصی روی اتصال بازو و بدنه سازه قرار گرفته که به کمک آچار آلن می توان آن را باز و بسته کرد. با این کار می توان شیب سایبان را روی مقدار مورد نظر تعیین کرد و کارایی قطعات سایان دستی را افزایش داد.

کیفیت بالای قطعات سایبان دستی

کیفیت بالای اسکلت آلومینیومی سایبان های دستی در دیدگاهان

نمی توان یک قطعه به خصوص را در سایبان به عنوان قطعه اصلی معرفی کرد اما اسکلت سایبان به طور قطع یکی از کلیدی ترین قطعات است. اسکلت سایبان های دستی اغلب از جنس آلومینیومی تهیه می شود. کیفیت بالای اسکلت بیش از هر قطعه دیگری در یک سایبان ضامن کارایی و دوام آن است. ترکیبات به کار رفته در اسکلت، فرایند تولید و پیچ و مهره های به کار رفته در اسکلت، کیفیت نهایی آن را تعیین می کنند. مجموعه دیدگاهان با استفاده از با کیفیت ترین اسکلت های آلومینیومی در سایبان ها، محصولی با دوام و مقاوم را به مشتریان عزیز ارائه می دهد.

ضد آب بودن قطعات سایبان و مقاومت در برابر گرما

ضد آب بودن قطعات سایبان برای مبارزه با خاصیت فرسایش در برابر تابش آفتاب، آفتاب و آب، ضروری است. از طرفی اگر قطعات در برابر گرما مقاومت کافی نداشته باشند، اشعه آفتاب و گرمای بالا نیز به سرعت بازده قطعات را کاهش خواهد داد. بنابراین هنگام تهیه قطعات سایبان دستی لازم است تا به مقاوم بودن آن ها توجه داشته باشید. مجموعه دیدگاهان با فروش قطعات سایبان مقاوم در برابر آب و گرما، سعی در ارائه با دوام ترین محصولات به مشتریان عزیز خود را دارد.

با خرید از ما یک تجربه شیرین را برای خود رقم بزنید.

امکان تعمیر و تعویض قطعات سایبان دستی

یکی از ویژگی های مهم و اساسی سایبان دستی و سایبان برقی قابلیت تعمیر و یا در صورت نیاز تعویض قطعات آن است که موجب صرفه جویی در وقت و هزینه شما می شود .
اگر این قابلیت وجود نداشت در صورت خرابی قطعات سایبان دستی ، مجبور می شدید کل مجموعه سایبان را با مدل جدیدتر جایگزین کنید که از لحاظ اقتصادی ، هزینه هنگفتی را متحمل می شدید و علاوه بر این مدت زمان زیادی طول می کشید تا این عمل انجام شود .
گروه ما توسط نیروهای ماهر و با تجربه خود از سایبان دستی شما در محل بازدید می کند و پس از شناسایی علت خرابی و اعلام آن به شما ، اقدام به تعمیر و یا جایگزینی قطعه معیوب می کند .

توجه داشته باشید که کلیه قطعات سایبان دستی قابلیت تعمیر و تعویض دارند :
 پارچه سایبان دستی بر اثر گذشت مدت زمان طولانی ممکن است دچار پوسیدگی ، پارگی و یا رنگ پریدگی شود . در صورتی که پوسیدگی پارچه زیاد نباشد ، می توان فقط قسمت آسیب دیده را ترمیم کرد و در غیر اینصورت کل پارچه با نمونه جدیدتر تعویض می شود .
 قطعات اسکلت سایبان دستی در صورت شکستگی ، فرسودگی و یا آفتاب سوختگی به آسانی تعمیر و تعویض می شوند . اجزای اسکلت شامل پروفیل اسکلت ، بازویی ها و اتصالات آن می شود .

هندل و مجموعه چرخ دنده های آن که جهت باز و بسته کردن دستی سایبان به کار می روند ، در صورت خرابی می توانند تعمیر و یا به صورت مجزا تعویض شوند .

ویژگی های قطعات سایبان دستی دیدگاهان

نحوه ارسال قطعات به سراسر ایران

جهت ثبت سفارش و ارسال قطعات سایبان دستی توسط فروشگاه ما ، ابتدا وارد سایت فروشگاه شوید و با وارد کردن مشخصات فردی و آدرس خود یک پروفایل جدید ایجاد کنید .
سپس قطعات سایبان دستی مورد نظر خود را از طریق فروشگاه سایت انتخاب کنید و درخواست خرید آن را ثبت کنید . با این کار محصول انتخابی شما وارد سبد خرید می شود که با ورود به این بخش می توانید خرید خود را نهایی کنید .
شما می توانید هزینه محصول را یا از طریق پرداخت اینترنتی به صورت آنلاین و یا پس از دریافت آن در محل به صورت نقدی پرداخت کنید .
پس از نهایی شدن خرید ، محصول شما توسط فروشگاه ما آماده سازی می شود . برای این منظور قطعه خریداری شده کاملا به صورت ایمن بسته بندی می شود که از وارد شدن آسیب به آن جلوگیری می شود . بسته بندی محصولات ما جهت ارسال کاملا محکم و ضد ضربه صورت می گیرد و از این بابت هیچ نگرانی نداشته باشید .
سپس با توجه به انتخاب شما که یا از طریق پست پیشتاز توسط شرکت پست و یا از طریق تیپاکس می باشد ، قطعات سایبان دستی برای شما ارسال می شود . توجه داشته باشید که ما محصولات خود را به هر نقطه ای از کشور که مد نظرتان باشد ارسال می کنیم .
فروشگاه ما کد رهگیری بسته ارسالی را برای شما پیامک می کند و شما از طریق سایت اداره پست به نشانی tracking.post.ir و همچنین سایت شرکت تیپاکس به نشانی tipaxco.com/tracking می توانید به صورت لحظه به لحظه موقعیت مرسوله خود را پیگیری کنید .
در زمان تحویل بسته خود حتما سفارشتان را با فاکتور ارسالی تطبیق دهید و در صورت وجود مشکل و یا معیوب بودن قطعات سایبان دستی ارسالی ، حتما آن را مرجوع کنید تا همکاران ما در سریع ترین زمان ممکن و بدون هزینه اضافه قطعه را جایگزین کنند .

هدف ما فقط جلب رضایت شماست .

ویژگی های قطعات سایبان دستی دیدگاهان

استهلاک قطعات سایبان دستی به دلیل قرار گرفتن در فضای باز و همچنین استفاده مکرر از آن ها طبیعتا زیاد است . اگر قطعات سایبان دستی از اصالت و کیفیت کافی برخوردار نباشند ، در طی مدت زمان کوتاهی نیاز به تعویض خواهند داشت که این امر هزینه زیادی به شما تحمیل می کند.

  • یکی از ویژگی های مهم قطعات سایبان دستی دیدگاهان دوام و طول عمر بالای آن هاست. مجموعه دیدگاهان همواره از بهترین و مرغوب ترین قطعات در ساخت سایبان دستی بهره می برد که باعث می شود طول عمر سایبان شما به شکل قابل ملاحظه ای افزایش یابد .
  • از دیگر خدمات دیدگاهان ارائه گارانتی و خدمات پس از فروش معتبر قطعات سایبان دستی است که هزینه های نگهداری آن ها را به شدت کاهش می دهد .
  • قطعات سایبان دستی دیدگاهان بر اثر باز و بسته شدن مکرر استهلاک کمی دارند و همین موضوع سبب افزایش استحکام سایبان دستی شما می شود . استفاده از قطعات اورجینال مطابق با استاندارد های جهانی نیاز شما را از تعمیر و یا تعویض سایبان دستی تا مدت های طولانی بر طرف خواهد کرد .
  • ارتقای هر سازمان به ارتقای کیفیت محصولات و خدماتش بستگی دارد . با توجه به این شعار مجموعه دیدگاهان همواره در جهت ارتقای خود کوشش می کند .
5/5 - (2 امتیاز)