قیمت گذاری سایبان برقی دیدگاهان

قیمت گذاری سایبان برقی توسط مجموعه دیدگاهان

قیمت سایبان برقی در مجموعه دیدگاهان با توجه به جنس پارچه، مواد به کار رفته در ساخت سایبان و سایر تجهیزات تعیین می گردد. هزینه در نظر گرفته شده برای محصولات کاملا مقرون به صرفه بوده و خریداران می توانند با اطمینان خاطر نسبت به کیفیت بالا و قیمت مناسب، سایبان خود را با مشخصاتی که مدنظرشان است خریداری کنند.

شما می توانید جهت کسب اطلاع بیشتر از قیمت محصولات با کارشناسان ما تماس حاصل کنید. همچنین برای ارائه خدمات و بازدید از محل می توانید با ما تماس بگیرید تا متخصصان کاربلد ما در اسرع وقت به محل مورد نظر شما مراجعه کنند. کارشناسان ما بعد از مراجعه به محل می توانند با بررسی عوامل موثر در قیمت و با توجه به نیاز شما، قیمت دقیق سایبان مورد نظرتان را ارزیابی کرده و به شما اعلام کنند.

عوامل تاثیر گذار در قیمت سایبان برقی

قیمت سایبان بر اساس سایز، متراژ و ابعاد آن مشخص می شود. علاوه بر این موارد، متریال به کار رفته در ساخت سایبان نیز عامل بسیار مهمی در قیمت گذاری این محصول است. به عنوان مثال جنس آن ممکن است از پارچه، فلز، چوب یا حصیر باشد که هر کدام قیمت مربوط به خود را دارد. همچنین شکل و نوع طراحی نیز در قیمت گذاری سایبان برقی موثر است.

پارچه سایبان، یکی از مهم ترین بخش های آن به شمار می رود. نوع پارچه به کار رفته در سایبان در تعیین قیمت آن تاثیرگذار است. پارچه های سایبان برقی را با توجه به نحوه کارایی و آب و هوای محیطی که سایبان در آن نصب می شود، انتخاب می کنند. به عنوان مثال در مناطق گرم در جنوب کشور، باید از پارچه هایی مقاوم در برابر گرما، تابش مستقیم نور آفتاب و اشعه ماورابنفش استفاده شود. در مناطقی که رطوبت بالا دارند، از پارچه های مقاوم در برابر رطوبت و نفوذ آب استفاده می شود.

جنس سازه سایبان نیز فاکتور مهمی در قیمت گذاری سایبان برقی است. جنس بازو ها معمولا از آلومینیوم، آهن یا چدن است که این موضوع نیز باعث تفاوت قیمت در انواع سایبان می شود. اما به طور کلی معمولا سازه سایبان از جنس آلومینیوم ساخته می شود چون مقاوم تر بوده و برای انواع آب و هوا مناسب است. آخرین مورد تاثیر گذار روی قیمت سایبان برقی، موتور به کار رفته در آن است. طبیعتا هر چه موتور بازده و توان بیشتری داشته باشد و از طرفی کم مصرف تر باشد، قیمت بالاتری دارد.

همچنین می توانید با عوامل تاثیر گذار بر قیمت سایبان فول باکس نیز آشنا شوید.

تاثیر گارانتی بر قیمت گذاری سایبان برقی

چه مواردی از خرابی ها شامل گارانتی می باشد؟

مجموعه دیدگاهان برای آسایش خاطر مشتریان، تمامی محصولات سایبان برقی را گارانتی می کند. همچنین علاوه بر تولید سایبان، نصب آن نیز توسط کارشناسان شرکت انجام شده و به طور کاملا اصولی صورت می گیرد. همانطور که میدانید نصب اصولی سایبان برقی باعث افزایش کارایی و طول عمر آن می شود. پس بهتر است این کار را به متخصصان آن بسپارید.

در صورت وجود هرگونه خرابی یا مشکلی می توانید از گارانتی محصولات استفاده کنید. تعمیرات سایبان با اعزام متخصصان ماهر به محل صورت می گیرد. این متخصصان از تجربه کافی برخوردار بوده و بعد از بررسی مشکل، به تعمیر یا تعویض اصولی قطعات آسیب دیده می پردازند. خدماتی مانند تعمیر موتور و دیگر قطعات سایبان، تعمیر یا تعویض پارچه سایبان برقی و غیره توسط متخصصان دیدگاهان ارائه می شود.

مدت زمان گارانتی محصولات، برای هر محصول متفاوت است. جهت مشاوره و اطلاع دقیق از نحوه و مدت گارانتی محصولات مختلف، با کارشناسان ما در مجموعه دیدگاهان تماس حاصل فرمایید.

تاثیر طراحی در قیمت گذاری سایبان برقی

طراحی و تولید تمامی مدل های سایبان برقی با قیمت مناسب

امروزه سایبان های برقی زیادی در طراحی ها و ابعاد مختلف به بازار عرضه می شوند. متخصصان ما با استفاده از بهترین، به روزترین و پیشرفته ترین تجهیزات، انواع سایبان برقی با کیفیت و کارایی بالا را طراحی می کنند. در همه ی مراحل طراحی سایبان در این مجموعه، استانداردهای روز دنیا در نظر گرفته می شود.

همانطور که گفته شد، قیمت گذاری سایبان برقی نیز در این مجموعه کاملا منصفانه و مقرون به صرفه است. مهمترین هدف ما جلب رضایت مشتریان است. سایبان های تولید شده در دیدگاهان با حداکثر کیفیت و دوام بالا تولید شده و شما با خرید از این مجموعه، می توانید محصولات مورد نظر خود را با قیمتی مناسب تهیه کنید.

شعب فعال در ارائه خدمات سایبان برقی

شعب فعال در سراسر کشور جهت ارائه خدمات سایبان برقی

مجموعه دیدگاهان با سال ها تجربه در زمینه طراحی، تولید و نصب سایبان برقی توانسته بهترین محصولات را با با بالاترین کیفیت به مشتریان عرضه کند. این مجموعه برای دسترسی آسان مشتریان، شعب مختلفی در سراسر کشور ایجاد کرده است. دیدگاهان با ارائه بهترین خدمات در این شعب، نیاز مشتریان در سراسر کشور را برطرف می کند. شما می توانید با مراجعه به این شعب به صورت تلفنی یا حضوری، انواع سایبان برقی را خریداری کنید.

5/5 - (1 امتیاز)