موتور سایبان برقی

موتور سایبان برقی یکی از اجزای اصلی سایبان های برقی به حساب می آید. سایبان های برقی با وجود موتور، قابلیت اتوماتیک بودن پیدا کرده اند. این نوع سایبان ها به دلیل وجود موتور با ریموت باز و بسته می شوند. با استفاده از ریموت می توانید سایبان برقی را در هر زاویه ای باز و بسته کنید. موتور در دو نوع توبلار و ساید در بازار موجود است. نوع تیوبلار برای سایبان های با عرض و طول کوچک کاربرد دارد. نوع ساید در مکان هایی با باز و بسته شدن زیاد قابل استفاده است.

طراحی و ساخت انواع موتور سایبان برقی توسط دیدگاهان

شرکت دیدگاهان انواع موتورهای سایبان برقی را با کیفیت بالا به بازار عرضه می کند. مهم ترین اجزای سایبان برقی موتور آن است. شرکت دیدگاهان، موتور سایبان برقی را با تضمین و مقاومت بالا تولید می کند. در موتور سایبان برقی سنسور حرارتی تعبیه شده است. همانطور که در بالا اشاره کردیم موتورها در دو نوع توبلار و ساید ساخته می شوند. به موتورهای توبلار موتورهای داخل لوله هم گفته می شود، زیرا کل سطح موتور به جزء محفظه خلاص کن داخل لوله قرار می گیرد. موتورهای نوع ساید از نظر وزن سنگین تر هستند. از موتورهای ساید در محیط های صنعتی استفاده می کنند.

بررسی موتور های سایبان برقی شرکت دیدگاهان

بررسی موتور های سایبان برقی شرکت دیدگاهان

موتورهای سایبان برقی شرکت دیدگاهان کاربردهای متنوعی دارند. از این موتورها در سایبان چتری، سایبان پارکینگ، سایبان مغازه و … استفاده می کنند. موتورهای سایبان برقی دیدگاهان با استفاده از نیروی الکتریکی سایبان ها را در هر طول و ارتفاعی باز و بسته می کنند. موتورهای شرکت دیدگاهان به دلیل ساختار و جنس تیغه مرغوب با تمام شرایط اقلیمی سازگاری دارند. موتورها ساختار ضد آب و ضدزنگ دارند. با نصب سنسور باران، باد و برف می توان طول عمر و ماندگاری موتورها را افزایش داد. تمامی اجزای موتور سایبان برقی شرکت دیدگاهان اورجینال هستند.

کیفیت بالای قطعات و گارانتی اصل بودن موتور توسط شرکت

انواع موتور سایبان برقی با بکارگیری مجهزترین ساختار و کیفیت بالا به همراه گارانتی توسط شرکت دیدگاهان ارائه می شود. در موتورهای شرکت دیدگاهان فرمان باز شوندگی سایبان برقی متناسب با عرض آن است. وجود سنسور برای بستن سایبان به هنگام وزش باد شدید و طوفان ایمنی سایبان را تضمین می کند. اتصال موتور به ریموت کنترل سایبان را آسان تر کرده است. در صورت قطعی برق می توان سایبان را به صورت دستی باز و بسته کرد. گارانتی اصل بودن محصولات دیدگاهان سبب آرامش خاطر بیشتر مشتریان شده است. مشتریان در صورت هر گونه خرابی می توانند از گارانتی محصول استفاده کنند.

کیفیت بالای قطعات و گارانتی اصل بودن موتور توسط شرکت

تامین قطعات و تعمیرات تخصصی توسط متخصصین

تمامی قطعات اورجینال از قبیل رسیور، ریمو، پایه های موتور، میکروسوئیچ های تنظیم حد بالا و پایین موتور و … توسط شرکت دیدگاهان ارائه می شود. متخصصین شرکت دیدگاهان، آماده ارائه خدمت به مشتریان عزیز خود هستند. توصیه می شود در صورت هر گونه خرابی و یا مشکل به سایبان برقی و موتور آن دست نزنید. در اینصورت با مشاوران شرکت دیدگاهان تماس حاصل فرمایید. متخصصین مجرب شرکت دیدگاهان پس از بررسی اصولی موتور سایبان برقی به تعمیر و تعویض قطعات آن می پردازند. هدف اصلی متخصصین تعمیر قطعات است. اما در صورت لزوم قطعات خراب شده را با قطعات اورجینال تعویض خواهند کرد.

مصرف بسیار بهینه ی موتور ها

مصرف بسیار بهینه ی موتور های سایبان برقی

موتورهای سایبان برقی براساس وزن، طول و عرض سایبان نصب می شوند و در اینصورت دوام و ماندگاری موتور سایبان برقی دوچندان خواهد شد. حرکت روان سایبان، ایمنی بالا و صدای کم موتور حاکی از کیفیت بالای موتور است. از طرفی سنسور حرارتی موجود در موتور سبب مصرف بهینه موتورهای سایبان برقی می شود. سنسور حرارتی به هنگام باز و بسته شدن زیاد موتور خاموش می شود و تا زمان خنک شدن موتور سنسور به حالت قبل برنمی گردد. در واقع تا زمان خنک شدن موتور قابلیت استارت نخواهد داشت.

فروش موتور سایبان برقی به مصرف کننده و همکار

قیمت موتورهای سایبان برقی شرکت دیدگاهان با توجه به کیفیتشان بسیار مناسب است. شرکت دیدگاهان موتورهای سایبان برقی را در دو نوع به مشتریان خود ارائه می دهد. قیمت محصولات شرکت دیدگاهان برای مصرف کننده و همکار متفاوت است. همکاران می توانند محصولات را با قیمت مناسب تری خریداری کنند. فروش موتور سایبان برقی به همراه گارانتی نشانی از اصل بودن محصول است. مشتریان محترم  با کمک مشاورین مجرب شرکت دیدگاهان، خرید آسانی را تجربه خواهند کرد.

تمامی حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به دیدگاهان میباشد.