ضرورت نصب سایبان برقی زمین بازی

سایبان برقی زمین بازی

سایبان برقی زمین بازی یک سقف سازه ای از جنس پارچه یا پوششی فلزی است که در ایجاد سایه یا پناهگاه برای محافظت در برابر آفتاب، تگرگ، باران و برف استفاده می شود.  نصب سایبان برقی مانع از تابش مستقیم نور خورشید به کودکان شما در زمین بازی می شود.

این سازه پرطرفدار در کاهش دمای محیط نقش قابل توجهی دارد. به عبارت دیگر در روزهای خیلی گرم مفید بودن سایبان برقی بیشتر قابل محسوس است. همچنین در روزهای بارانی و سرد از نفوذ رطوبت باران و برف جلوگیری می کند. با نصب سایبان برقی می توان از فضای باز بهره لازم را برد.

نصب این سازه این فرصت را فراهم می کند تا بدون نگرانی از تابش نور خورشید، باراش برف و باران در هوای آزاد حضور داشت. از طرفی با استفاده از طرح های مختلف پوشش سایبان می توان جلوه بصری خاصی به فضای باز بخشید. باز و بسته شدن سایبان برقی بسیار راحت و آسان است. در صورت عدم نیاز به سایبان می توان آن را به راحتی و توسط ریموت جمع کرد.

مزایای سایبان زمین بازی

نصب سایبان برقی زمین بازی فواید بسیار زیادی به همراه دارد. از مزایای سایبان برقی می توان به فیلتر کردن اشعه فرابنفش نورخورشید تا 99 درصد اشاره کرد. همچنین این سازه در ایجاد پوشش سایه نقش بسزایی دارد. جنس پارچه سایبان به گونه ای است که ناحیه زیر چتر سایبان را خشک نگه می دارد.

نصب سایبان در زمین بازی باعث می شود وسایل زمین بازی شما خنک تر شوند. همچنین در کاهش رنگ پریدگی تجهیزات موجود در زمین بازی نقش موثری ایفا می کند. از دیگر مزایای ویژه نصب سایبان برقی این است که فرزندان شما در محیطی امن و خنک بازی خواهند کرد. این امر مانع از بروز مخاطرات برای سلامتی از قبیل گرمازدگی خواهد شد.

سایبان برقی از امکانات مهم زمین بازی

نصب سایبان برقی زمین بازی علاوه بر دلپذیرتر کردن فضای بازی آن را ایمن تر می کند زیرا قرار گرفتن به مدت زمان طولانی در معرض نور خورشید باعث آفتاب سوختگی می شود. سایبان برقی برای ایجاد محیطی امن و مکان مناسبی جهت غلبه به شرایط مختلف جوی ساخته شده است. سایبان ها نه تنها از افراد بلکه از تجهیزات موجود در فضای باز هم محافظت می کنند.

اگر تجهیزات به مدت طولانی در معرض نور خورشید قرار بگیرند، رنگ پریده می شوند. علاوه بر نور خورشید بارش باران هم در خرابی و زنگ زدگی لوازم و تجهیزات موجود در فضای باز نقش دارد. با نصب سایبان برقی می توان از آسیب بیش از حد آب ناشی از باران جلوگیری کرد، در اینصورت صندلی، میز و سایر وسایل پس از سال ها در فضای باز بودن از بین نخواهند رفت.

جنس پارچه سایبان برقی باید متناسب با شرایط آب و هوایی منطقه انتخاب شود. پارچه های ضخیم نور خورشید را مسدود می کنند و باران را دور نگه می دارند. همچنین در برابر باد شدید مقاومت بسیار بالایی دارند. این نوع پارچه ها برای هر فصلی از سال قابل استفاده هستند.

سایبان برقی زمین بازی

خرید سایبان برقی زمین بازی

خرید سایبان برقی زمین بازی برای فضای باز که از تابش نور خورشید، بارش باران و برف و … در امان نیست، امری ضروری محسوب می شود. با توجه به اینکه انواع مختلف سایبان برقی در بازار موجود است، انتخاب بهترین سایبان برقی برای افرادی که دانش کافی در زمینه خرید سایبان برقی ندارند کار دشواری خواهد بود. سایبان برقی به کمک نیروی برق باز و بسته می شود. استفاده از این نوع سایبان ها برای هر نوع شرایط آب و هوایی امکان پذیر است.

سایبان های برقی نیاز به انرژی زیاد ندارند به همین دلیل جزء پرطرفدارترین سازه ها محسوب می شوند. انتخاب نوع پارچه اهمیت بسیار زیادی دارد. بهتر است برای مناطق سرد و خشک از پارچه ضد آب و ضد لک استفاده شود. نوع پارچه مورد استفاده برای مناطق گرم باید به گونه ای باشد که نور خورشید را از خود عبور ندهد. همچنین در برابر اشعه های مضر نور خورشید مقاومت بسیار بالایی داشته باشد.

از دیگر نکات مهم خرید سایبان می توان به کیفیت یراق آن اشاره کرد. در صورتیکه یراق سایبان کیفیت لازم را نداشته باشد خیلی زود دچار شکستگی خواهد شد. این امر سبب هزینه های هنگفت تعمیرات سایبان می شود. برای داشتن سایبان با دوام باید از پروفیل فلزی استفاده کنید. از دیگر موارد بسیار مهم موقع خرید سایبان هزینه نصب، سیستم الکتریکی بکار رفته و ابعاد است. توصیه می کنیم سایبان برقی زمین بازی را با توجه به نوع محلی که در آن قصد نصب سایبان را دارید انتخاب کنید.

5/5 - (1 امتیاز)