قیمت سایبان حیاط منزل

نکاتی جهت خرید سایبان حیاط منزل

برای مناسب تر شدن قیمت سایبان حیاط منزل بهتر است با انواع سایبان برای این منظور آشنایی پیدا کنید تا بتوانید بهترین آن ها را مناسب با فضای حیاط خود و نوع کاربری که شما مد نظرتان است انتخاب کنید .

به عنوان مثال اگر شما دو ماشین دارید می توانید از سایبان دو طرفه و یا سایبان برقی به جای نصب دو سایبان یک طرفه در کنار هم استفاده کنید . اگر زیبایی و لوکس بودن مد نظرتان است می توانید از انواع سایبان های چوبی استفاده کنید .

در مجموع سه نوع کاربرد در حیاط منزل برای سایبان وجود دارد که در هنگام خرید باید به آن توجه کنید . سایبان جهت پنجره ها و درب ورودی ساختمان ، سایبان جهت پارکینگ خودرو و سایبان جهت ایجاد فضای تفریحی در حیاط منزل .

عوامل مؤثر در قیمت سایبان حیاط منزل

در این قسمت سعی کردیم به عواملی که می تواند در قیمت سایبان حیاط تاثیرگذار باشد اشاره ای داشته باشیم:

تأثیر روکش در قیمت سایبان حیاط منزل

روکش یکی از عناصر مهم سایبان برقی حیاط منزل محسوب می شود . روکش های پارچه ای ، فلزی ، چوبی ، فایبرگلاس ، UPVC و پلی کربنات هر کدام قیمت مخصوص به خود را دارند.

قیمت تمام شده سایبان های چوبی معمولا بالاتر از سایرین است . مدل چوبی از دسته سایبان های لوکس به حساب می آید .
روکش های پارچه ای خود انواع بسیار متنوعی دارند . روکش های نانویی قیمت بیشتری دارند ولی از کیفیت و دوام خوبی برخوردار هستند . روکش های برزنتی قیمت مناسبی دارند و جزء پرکاربردترین روکش های پارچه ای جهت سایبان حیاط منزل به حساب می آیند .

تأثیر موتور در قیمت سایبان حیاط منزل

موتوری که معمولا برای سایبان حیاط منزل استفاده می شود از نوع توبولار است . بسته به اندازه سایبانی که شما برای حیاط خود انتخاب می کنید ، نوع موتور آن نیز تعیین می شود. مسلما هر چه توان بیشتری داشته باشد قیمت آن بالاتر خواهد بود . اندازه موتور تأثیر مستقیمی در اندازه لوله آن نیز دارد که در قیمت نهایی مؤثر است . برند انتخابی شما برای موتور سایبان ، قیمت آن را تغییر می دهد .

تأثیر اسکلت در قیمت سایبان حیاط منزل

اسکلت یا همان سازه بسته به نوع موادی که در آن به کار می رود قیمت های مختلفی دارد. سازه می تواند فولادی ، آلومینیومی ، پلاستیکی و یا چوبی باشد . اسکلت های آلومینیومی از فولادی گران تر هستند ولی به علت وزن بسیار کمتری که نسبت به آن ها دارند ، باعث عملکرد بهتر سایبان حیاط منزل می شوند و در نتیجه طول عمر آن افزایش خواهد یافت.

تأثیر اسکلت در قیمت سایبان حیاط منزل

تأثیر انواع مدل های سایبان حیاط منزل در قیمت آن

  • سایبان حیاط منزل می تواند از نوع دستی و یا برقی باشد . واضح است که نوع برقی به علت استفاده از لوازم الکتریکی نظیر موتور ، ریموت کنترل و سنسور قیمت بالاتری خواهد داشت .
  • سایبان حیاط منزل از نوع متحرک نیز نسبت به ثابت گران تر تمام می شود . در این سایبان از قطعات اضافی جهت باز و بسته شدن آن استفاده می شود که قطعا در قیمت سایبان حیاط منزل تأثیر گذار هستند .
  • سایبان چتری یکی از انواع مورد استفاده در حیاط منزل جهت ایجاد فضای تفریحی است . بسته به نوع تجهیزات و قطعاتی که برای آن استفاده می کنید ، قیمت نهایی جهت نصب این سایبان تعیین می شود . در برخی منازل که مساحت بیشتری دارند ، می توانید از تعداد بیشتری از این مدل سایبان استفاده کنید . در مجموع نسبت به سایر مدل ها قیمت مناسب تری دارد .
  • شما می توانید جهت پنجره های حیاط و درب ورودی ساختمان از انواع سایبان های یک طرفه که در دیوار بالای آن ها نصب می شوند استفاده کنید . معمولا از آنجایی که این سایبان ها در ابعاد کوچک ساخته می شوند ، قیمت مناسبی دارند .
  • مهمترین سایبانی که برای حیاط منزل استفاده می شود ، سایبان پارکینگ است. بسته به تعداد سایبانی که قصد دارید بسازید و یا نوع آن که می تواند یک طرفه ، دو طرفه ، ثابت ، بازویی و یا انواع گوناگون دیگر باشد ، قیمت سایبان حیاط منزل شما محاسبه می شود .
5/5 - (1 امتیاز)