مزایا و ویژگی های سایبان مغازه تبلیغاتی

  • تبلیغ محصول و برند سازی :
    سایبان مغازه تبلیغاتی آسان ترین و کم هزینه ترین روش جهت تبلیغ محصولات مغازه شما و در نهایت برند سازی محسوب می شود .
    سایبان مغازه در قسمت فوقانی فروشگاه نصب می شود و از لحاظ دیداری در بهترین وضعیت ممکن قرار دارد . اولین نقطه ای از مغازه که چشم مشتری به آن می افتد تبلیغ روی سایبان برقی است که اگر به درستی و زیبایی صورت گرفته باشد قطعا موجب جذب مشتری خواهد شد . دیدن مکرر برند شما که در بالای مغازه قرار گرفته ، به مرور زمان موجب می شود در ذهن مشتری نقش ببندد و تأثیر به سزایی در جذب او دارد .
  • محافظت از محصولات مغازه در برابر عوامل محیطی :
    سایبان مغازه تبلیغاتی با ایجاد سایه در جلوی مغازه مانع از آسیب دیدن محصولات مغازه که می تواند مواد غذایی ، پوشاک ، لوازم آرایشی و هر نوع محصول دیگری که ممکن است نور خورشید به آن آسیب وارد کند می شود .
  • افزایش زیبایی نمای بیرونی مغازه :
    سایبان مغازه تبلیغاتی که معمولا رنگ های شاد و مفرحی در آن استفاده می شود ، موجب زیبایی فضای بیرونی مغازه می گردد که حس دل انگیزی به مشتری القا می کند .

مراحل چاپ تبلیغ و نصب سایبان مغازه تبلیغاتی

ابتدا طرح و برند مورد نظر خود را از طریق شبکه های اجتماعی و یا ایمیل برای طراحان ما ارسال کنید . سپس کارشناسان نصب سایبان مغازه تبلیغاتی جهت اندازه گیری محل نصب به مغازه شما مراجعه می کنند و ابعاد به دست آمده را در اختیار طراحان قرار می دهند .
آن ها پس از طراحی تبلیغ مورد نظر فایل آن را جهت تأیید نهایی برای شما ارسال می کنند که در صورت تأیید روی پارچه سایبان مغازه چاپ می شود . توجه داشته باشید که کیفیت تصاویر چاپ شده روی پارچه از اهمیت بالایی برخوردار است که باید وضوح کافی داشته باشد و به مرور زمان دچار رنگ پریدگی نشود .
در مرحله آخر نصابان با تجربه ما ابتدا اسکلت سایبان را نصب می کنند و سپس پارچه تبلیغاتی را به آن اضافه می کنند .

سایبان مغازه

سایبان مغازه نوعی پوشش است که در جلوی مغازه ها نصب می شود و کاربردهای مختلفی دارد، از جمله:

  • محافظت از ویترین و محصولات در برابر نور خورشید، باران، برف و گرد و غبار را انجام می‌دهد.سایبان می تواند به حفظ کیفیت و ظاهر محصولات و همچنین جلوگیری از رنگ پریدگی و تغییر رنگ آنها در اثر نور مستقیم خورشید کمک کند.
  • سایبان می تواند فضایی سایه دار برای مشتریان در هنگام ورود و خروج از مغازه و همچنین در هنگام توقف در مقابل ویترین ایجاد کند. این امر می تواند به خصوص در روزهای گرم و آفتابی مفید باشد.

نمایندگی سایبان مغازه

نمایندگی سایبان مغازه شرکتی است که به طور مجاز از طرف یک یا چند برند معتبر تولید کننده سایبان، مجوز فروش و خدمات پس از فروش محصولات آن برندها را دریافت کرده است. این شرکت ها معمولاً خدمات زیر را ارائه می دهند.

  • فروش سایبان:نمایندگی های سایبان مغازه طیف گسترده ای از سایبان ها را در رنگ ها، طرح ها و اندازه های مختلف ارائه می دهند. آنها همچنین می توانند به شما در انتخاب سایبان مناسب برای نیازهای شما کمک کنند.
  • نصب سایبان: نمایندگی های سایبان مغازه نصب سایبان را توسط نصب کنندگان مجرب و باتجربه انجام می دهند.

انواع سایبان مغازه تبلیغاتی

نوع سایبان مغازه تبلیغاتی بستگی به کاربری مغازه شما دارد . سایبان مغازه های مواد غذایی ، کافه و رستوران ، تعمیرگاه های خودرو ، بوتیک ها ، لوازم آرایشی و … هر کدام ویژگی مخصوص به خود را دارند . در این قسمت برخی از انواع سایبان مغازه تبلیغاتی را نام می بریم :

سایبان مغازه تبلیغاتی فنری

این سایبان از نوع متحرک است که اسکلت تاشو دارد و می تواند به صورت دستی و یا برقی عمل کند . اسکلت آن می تواند از جنس آلومینیوم یا فولاد باشد که مدل آلومینیومی وزن کمتری دارد و در نتیجه عملکرد روان تری خواهد داشت .

سایبان مغازه تبلیغاتی فنری می تواند به صورت یک طرفه و یا دو طرفه طراحی شود . مدل یک طرفه جهت بالای مغازه استفاده می شود و مدل دو طرفه در مغازه هایی که از فضای بیرونی خود استفاده می کنند مانند کافه و رستوران ها کاربرد دارد .

جهت اتصال بازوهای اسکلت این سایبان می توان از زنجیر ، تسمه پلاستیکی و یا سیم بکسل استفاده کرد که مقاومت زنجیر از بقیه بیشتر است .

سایبان مغازه تبلیغاتی کالسکه ای

طراحی این سایبان شباهت زیادی به کالسکه دارد . پارچه این سایبان علاوه بر آنکه روی اسکلت قرار می گیرد ، در پهلوی آن نیز نصب می شود و به همین خاطر برای تبلیغات مناسب تر به نظر می رسد .
جهت اندازه گیری و نصب سایبان مغازه تبلیغاتی کالسکه ای باید ارتفاع آن را با دقت محاسبه کنید تا از برخورد آن با سر افراد جلوگیری شود .

سایبان مغازه تبلیغاتی چتری

این مدل مناسب کافه و رستوران ها و تعمیرگاه های خودرو است . سایبان چتری عملکردی شبیه چتر دارد و پایه آن روی زمین قرار می گیرد که قابلیت جا به جایی دارد . اسکلت آن از جنس پلاستیک و یا آلومینیوم ساخته می شود .

انواع پارچه سایبان مغازه تبلیغاتی

پارچه سایبان برقی مهمترین بخش سایبان مغازه تبلیغاتی محسوب می شود که باید از دوام و طول عمر کافی برخوردار باشد ، در غیراینصورت مقرون به صرفه نخواهد بود . پارچه سایبان مغازه تبلیغاتی باید از قابلیت چاپ تبلیغات روی آن برخوردار باشد . در زیر چند نمونه از آن ها را بیان می کنیم :

  • پارچه سایبان مغازه تبلیغاتی پی وی سی
    یکی از بهترین انواع پارچه سایبان محسوب می شود که ضد آب و ضد اشعه فرا بنفش خورشید است و تقریبا برای تمام فصول کاربرد دارد . این پارچه قابلیت شستشوی آسانی دارد و امکان چاپ تصاویر روی آن وجود دارد . با وجود تمام این ویژگی ها از قیمت معقولی برخوردار است که موجب شده گزینه ایده آلی برای سایبان مغازه تبلیغاتی محسوب شود .
  • پارچه سایبان مغازه برزنتی
    در برابر اشیای نوک تیز ، حرارت و رطوبت مقاوم است و دارای طرح و رنگ های گوناگونی است . پارچه برزنتی به چهارفصل نیز معروف است و طرفداران زیادی دارد .
  • پارچه سایبان مغازه نانویی
    پارچه نانویی علاوه بر دارا بودن تمام ویژگی های یک پارچه سایبان مغازه تبلیغاتی ، مقاومت بالاتری در برابر رطوبت دارد که کاملا مناسب مناطق معتدل و شرجی است . این پارچه گزینه ایده آلی جهت سایبان کالسکه ای محسوب می شود .

تعمیر و نگهداری سایبان مغازه تبلیغاتی

پارچه سایبان مغازه تبلیغاتی کاملا قابل تعمیر و تعویض است که در صورت کاهش کیفیت تصاویر چاپ شده روی آن می توان پارچه را تعویض کرد . دقت کنید برای چاپ تبلیغ حتما از مراکز معتبر استفاده کنید تا از کیفیت مطلوب برخوردار باشد .
خرید از مراکزی که خدمات پس از فروش معتبری دارند هزینه های شما را جهت تعمیرات سایبان مغازه تبلیغاتی تا حد زیادی کاهش می دهد .

5/5 - (1 امتیاز)