روش شستشوی سایبان برقی

روش شستشوی سایبان برقی چگونه است؟

برای این کار، تنها استفاده از آب کافی نیست و باید از شوینده ای مناسب با جنس پارچه سایبان استفاده کنیم. البته می توانید از مایع لباسشویی هم استفاده کنید. قبل از شروع کردن به شستشو ابتدا تمامی آشغال ها، فضولات پرندگان، شاخه درختان، سنگ و غیره را از روی سطح سایبان پاک می کنیم. سپس سطح را کامل خیس می کنیم و اجازه می دهیم تا به خوبی خیس بخورد.

به این نکته توجه داشته باشید که حتما روی موتور دستگاه را بپوشانید که در مقابل آب از آن محافظت شود. همچنین می توانید قطعات دستگاه را جدا و به طور مجزا تمیز کنید و سپس پارچه را بشویید. همچنین قبل از شستشو باید دستگاه را خاموش کنید و آن را از جریان برق جدا کنید.

در مرحله بعدی، درون یک سطل محلولی از آب و شوینده مورد نظر درست می کنیم تا کف کند. سپس یک فرچه نرم را به این محلول آغشته می کنیم و به صورت دورانی روی سطح پارچه می کشیم تا آلودگی ها پاک شود. در آخرین مرحله آن را به طور کامل آبکشی می کنیم تا مواد شوینده پاک شود.

اگر لایه پوششی از جنس فلزی یا پلاستیکی باشد، می توان با استفاده از دستمال یا فرچه و اسپری های پاک کننده مناسب سطح آن را تمیز و سپس آن را آبکشی کرد.

روش دیگری هم برای شستشوی سایبان برقی وجود دارد، شما می توانید این کار را به شرکت های متخصص بسپارید که این شرکت ها هر کدام به روش خودشان و با دستگاه های مختلفی مانند بخارشوی، سایبان شما را شستشو می دهند.

امکان شستشوی کامل پارچه سایبان برقی

پارچه سایبان برقی بجز پارچه های پنبه ای امکان شستشوی کامل دارند. برای اینکه این پارچه ها قابل شستشو شوند، معمولا بر روی آن از یک لایه تفلون یا فیبر پشمی استفاده می شود. این کار باعث می شود که بتوانیم سطح آن را به راحتی تمیز کنیم و بعد از کثیف شدن پارچه لازم نیست هزینه اضافه برای تعمیر یا تعویض آن بپردازیم و تنها با شستشوی سایبان برقی، می توانیم زیبایی ظاهری اولیه را به این وسیله برگردانیم.

شستشوی سایبان برقی و مقاومت آن در برابر شستشو

مقاومت بالای سایبان های دیدگاهان غرب در برابر آب و ضربه

پارچه های استفاده شده در سایبان های مجموعه دیدگاهان بسیار با کیفیت و مستحکم هستند. به دلیل اینکه این محصولات متناسب با انواع آب و هوا به خصوص هوای بارانی و برفی طراحی شده اند، در آن ها از پارچه های ضد آب استفاده شده است و در برابر نفوذ آب بسیار مقاوم اند. همچنین این موضوع باعث شده است که بتوانیم به راحتی و بدون نگرانی پارچه را شستشو دهیم. علاوه بر آن، این پارچه ها در برابر ضربه و خراشیدگی هم از مقاومت بسیار بالایی برخوردار هستند.

شستشوی سایبان برقی و افزایش عمر آن

شستشوی مداوم تأثیر مستقیم در افزایش عمر سایبان دارد!

برخی از افراد بعد از خرید سایبان، توجهی به مراقبت و نگهداری از آن ندارند و آن را دیر به دیر تمیز می کنند. باید توجه داشته باشید که عدم تمیز کردن و شستشوی سایبان برقی، باعث پوسیدگی و پارگی پارچه آن می شود. با شستشوی مداوم می توانیم از این اتفاق جلوگیری کنیم و طول عمر سایبان را افزایش دهیم.

بهتر است که این کار را ماهی یک یا دوبار انجام دهیم و در طول سال هم حتما دو بار با استفاده از مواد شوینده آن را بشوییم. اما در شهرهایی که گرد و غبار بیشتر است مانند شهرهای جنوبی کشور، باید تعداد دفعات تمیز کردن را افزایش داد.

نکته مهمی که باید در هنگام شستشوی سایبان برقی رعایت کنید این است که از آب با فشار بالا استفاده نکنید. استفاده از سطل آب می تواند گزینه مناسبی برای این کار باشد یا اینکه از یک شلنگ با فشار آّب خیلی کم استفاده کنید. بعد از آبکشی سطح آن را خشک کنید و تا زمانی که به طور کامل خشک نشده است، دستگاه را روشن نکنید. دقت کنید که باقی ماندن ماده شوینده روی سطح پارچه باعث پوسیدگی و آسیب رسیدن به آن می شود.

با رعایت تمامی مواردی که گفته شد، می توانید عمر این وسیله را به آسانی افزایش دهید.

مراحل شستشوی سایبان برقی

پاک کردن گرد و خاک و شاخه درختان از روی سایبان ضروری است!

تجمع آلودگی هایی همچون فضولات پرندگان، گرد و خاک و شاخه درختان بر روی سایبان برای مدت طولانی، سبب پوسیدگی، آسیب دیدن و پارگی پارچه آن می شود و پاک کردن آن ها برای افزایش طول عمر این وسیله بسیار ضروری است. بهتر است گردگیری و پاک کردن شاخه و برگ درختان قبل از شستشوی سایبان برقی انجام شود زیرا تمیز نکردن آن قبل از شستشو ممکن است سبب آسیب رسیدن به سطح پارچه در حین شستشو شود.

ارائه کلیه خدمات نصب، تعمیر، شستشو و … سایبان برقی در اصفهان نیز توسط نمایندگی دیدگاهان در این شهر انجام می پذیرد.

5/5 - (1 امتیاز)