مزایای سایبان برقی انبار

سایبان برقی انبار

سایبان برقی انبار روشی موقت جهت ایجاد انبار فصلی در کارخانجات کوچک و بزرگ محسوب می شود که از محصولات آن ها در فضای باز محافظت می کند .

مزایای سایبان برقی انبار

با کمک سایبان برقی می توانید در هر فضای بازی از جمله حیاط منزل مسکونی، محوطه مجتمع های تجاری و اداری و کارخانجات کوچک و بزرگ، انباری جهت نگهداری محصولات و لوازم خود ایجاد کنید.

اگر انبار منزل شما کوچک است به سادگی می توانید در گوشه ای از حیاط آن با نصب سایبان برقی انبار فضایی را جهت نگهداری لوازم خود ایجاد کنید.

در اماکن تجاری هنگام تخلیه بار، محصولات در فضای باز قرار می گیرند و تا زمانیکه استفاده شوند مدت زمانی طول می کشد. بهترین راه حل به منظور رفع این مشکل  نصب سایبان برقی جهت ایجاد فضای موقت برای نگهداری از آن هاست.

کارخانجات و مراکز صنعتی نیاز به فضایی جهت دپوی تولیدات خود دارند. در برخی مواقع نیاز فوری به نگهداری موقت محصولات خود در فضای اضافه تر پیدا می کنند. در این حالت ایجاد ساختمان جدید زمان بر است و از لحاظ اقتصادی به صرفه نخواهد بود.

گزینه مناسب، نصب سایبان برقی است که در کمترین زمان ممکن و مناسب ترین هزینه می توان انباری موقت جهت دپوی تولیدات کارخانه ایجاد کرد.

به طور کلی با توجه به آنچه بیان شد می توان گفت مزیت اصلی سایبان برقی انبار، ایجاد فضای اضافه جهت نگهداری محصولات و لوازم در مدت زمان کم و با صرف پایین ترین هزینه است.

انواع سایبان برقی انبار

سایبان برقی انبار بازویی یک طرفه

این سایبان مناسب فضاهای کوچک است. از یک طرف به دیوار وصل می شود و از طرف دیگر توسط دو پایه که روی زمین هستند مهار می شود. به کمک موتور برقی روکش سایبان توسط بازویی ها باز و بسته می شود. از موارد کاربرد آن می توان به ایجاد انبار در حیاط منزل اشاره کرد.

سایبان برقی انبار بازویی دوطرفه

می توان این سایبان را در فضاهایی با مساحت زیاد استفاده کرد. در این مدل پایه ها در وسط قرار می گیرند و روکش توسط بازوها از دو طرف باز و بسته می شود. شما می توانید در محوطه مجتمع تجاری جهت محافظت محصولات از آن استفاده کنید.

سایبان برقی انبار فول باکس

این مدل همانند سایبان بازویی یک طرفه است با این تفاوت که کلیه قطعات سایبان در حالت بسته داخل باکس قرار می گیرند و در برابر عوامل مختلف محیطی محافظت می شوند.

سایبان برقی با سازه ثابت

در این نوع سایبان بر خلاف مدل بازویی سازه کاملا ثابت است و فقط روکش با کمک موتور برقی باز و بسته می شود که به آن سقف متحرک نیز گفته می شود. این نوع سایبان برقی انبار باعث پوشش فضای بیشتری از محوطه می شود و می تواند جهت کارخانجات و مراکز صنعتی مفید باشد.

سایبان انبار چتری

این مدل سایبان با پایه ای که در وسط دارد همانند چتر باز و بسته می شود. نمونه های کوچک تر آن قابلیت جا به جایی دارند و مناسب فضاهای محدود می باشند. سایبان انبار چتری در سایزهای مختلف تولید می شود و نمونه بزرگ تر آن ها را می توان در محوطه مجتمع های تجاری و اداری و در فضای باز کارخانجات جهت ایجاد انبار موقت استفاده کرد.

انواع سایبان برقی انبار

انواع پارچه سایبان برقی انبار

پارچه PVC

PVC پارچه ای ضد آب و چند لایه است که مقاومت بالایی در برابر انواع شرایط آب و هوایی دارد. خاصیت ضد آتش بودن آن باعث می شود گزینه مناسبی جهت روکش سایبان برقی انبار باشد. این پارچه سبک وزن و مقرون به صرفه است و نصبی آسان و سریع دارد. انعطاف پذیری بالای آن سبب می شود برای ساخت سایبان هایی با انحنای زیاد مناسب باشد.

پارچه برزنتی

پارچه برزنتی نیز در برابر نور خورشید و آب مقاومت بالایی دارند. علاوه بر این پارچه برزنتی خاصیت ضد پوسیدگی و ضد کپک هم دارد که مناسب مناطق معتدل و بارانی است. این پارچه ها نسبت به PVC از تنوع رنگ کمتری برخوردارند و بیشتر جنبه کاربردی آن ها در نظر گرفته شده است.

پارچه نانویی

در این مدل با استفاده از مواد نانو پارچه کاملا در برابر آب، آفتاب و کپک زدگی مقاوم می شود. هزینه این نوع پارچه مقداری بالاتر از سایر گزینه هاست ولی کیفیت و طول عمر بالاتری از آن ها دارد که سبب می شود گزینه ایده آلی جهت سایبان برقی انبار باشد.

قیمت سایبان برقی انبار

معمولا سایبان انبار به صورت موقت به کار می رود، بنابراین تا حد امکان باید در قیمت تمام شده آن صرفه جویی کرد ولی در عین حال باید کیفیت آن را نیز در نظر گرفت.

برای این منظور می توانید از میان پارچه های موجود سایبان انبار گزینه ای را انتخاب کنید که هم مقرون به صرفه باشد و هم طول عمر بالایی داشته باشد. مدل برزنتی سایبان برقی انبار با توجه به شرایط گفته شده، مناسب تر است.

جهت کمتر شدن قیمت نهایی باید اندازه سایبان را به درستی در نظر بگیرید که بیشتر از میزان کاربری شما نشود. به طور کلی شما با انتخاب مرکز فروش و نصب معتبر می توانید به هدف خود که سایبانی با کیفیت و قیمت مناسب است برسید.

5/5 - (1 امتیاز)