مزایا و کاربردهای سایبان برقی کافه

سایبان برقی کافه

اگر به دنبال اضافه کردن فضای کافه خود با کمترین هزینه و سریعترین زمان ممکن هستید، بهترین گزینه برای شما نصب سایبان برقی کافه در محوطه باز جلوی کافه است. نصب سایبان برقی با زیبا سازی فضای بیرونی کافه، به جلب مشتری بیشتر کمک خواهد کرد.

مزایا و کاربردهای سایبان برقی کافه

اگر می خواهید از قهوه خوردن در زیر بارش برف در زمستان و یا بارش باران در بهار و پاییز به اوج لذت برسید، می توانید کافه ای را انتخاب کنید که در محوطه فضای باز خود سایبان برقی نصب کرده است. بله قطعا همین طور است که شما با نصب سایه بان برقی کافه، علاوه بر اینکه فضای کافه خود را به راحتی افزایش می دهید، می توانید مشتریان بیشتری را نیز به سمت کافه خود بکشانید.

استفاده از نورپردازی در سایبان کافه، جلوه ای رؤیایی به کافه شما خواهد داد. به کارگیری وسایل گرمایشی و سرمایشی مناسب در زیر سایبان کافه لحظات لذت بخشی را برای مشتری شما فراهم خواهد ساخت.

با چاپ تبلیغات روی سایبان خود می توانید به کسب و کارتان رونق بیشتری بدهید. تمامی این مزایا با هزینه ای بسیار کم و در سریع ترین زمان ممکن با نصب سایبان برقی کافه برای شما مهیا می شود.

ویژگی های سایبان برقی کافه

این مدل از سایبان ها به دلیل اینکه در فضای باز استفاده می شوند به طور قطع باید از مقاومت کافی در برابر آفتاب، باد، باران و گرد و خاک برخوردار باشند تا به مرور زمان از عمر آن ها کاسته نشود. پارچه به کار رفته در آن نیز، باید قابلیت چاپ تصویر جهت تبلیغات را داشته باشد. این نوع سایبان باید به آسانی و در سریع ترین زمان ممکن باز و بسته شود تا در شرایط خاص جوی به مشتریان آسیب وارد نشود.

اسکلت و پایه های سایبان برقی کافه باید کاملا از دوام لازم برخوردار باشند تا بر اثر فرسایش آسیب به افراد وارد نشود. همچنین باید در مقابل باد و طوفان از استحکام کافی برخوردار باشد تا بر روی مشتریان کافه ریزش نکند.

این نوع سایبان باید دارای قابلیت تنظیم شیب و ارتفاع باشد. در اندازه گیری ارتفاع آن باید دقت لازم صورت گیرد تا از اصابت آن با افراد مراجعه کننده جلوگیری شود. برای پایه ها باید از محافظ استفاده شود، تا در اثر برخورد مشتریان با آن خطرساز نباشد.

ویژگی های سایبان برقی کافه

انواع سایبان برقی کافه

سایبان برقی دوطرفه

این مدل سایبان فضای باز زیادی را پوشش می دهد. دارای دو سایبان مجزا است که به تنهایی قابلیت باز و بسته شدن دارند. پایه ها در طرفین قرار می گیرند، بنابراین در زیر سایبان فضای بیشتری ایجاد می شود.

سایبان برقی چتری

این مدل فضای باز کافه را شبیه آلاچیق می کند. به علت وزن کم به راحتی امکان جا به جایی دارد. پایه این سایبان در وسط قرار دارد و روکش آن همانند یک چتر عمل می کند. در برخی از انواع این مدل پایه در کنار قرار می گیرد و زیر سایبان فضای بیشتری جهت چیدن وسایل کافه به وجود می آید.

سایبان بازویی فول باکس

این سایبان برقی کافه جهت نصب روی دیوارها به کار می رود. می توان از آن بالای درب ورودی، روی پنجره ها و بالکن ها استفاده کرد. این مدل به دلیل باکسی که در انتهای آن نصب شده، از روکش سایبان در هنگام بسته بودن به طور کامل محافظت می کند.

5/5 - (2 امتیاز)