طراحی و ساخت سایبان برقی گلخانه

سایبان برقی گلخانه

سایبان برقی گلخانه یکی از پرطرفدارترین نوع سایبان‌ برقی است. این سایبان ها می‌توانند محیط گلخانه را به راحتی در تمامی فصول سال تهویه کنند. شما می‌توانید حتی از راه دور نیز به راحتی سقف گلخانه را باز یا بسته کنید.

طراحی و ساخت سایبان برقی گلخانه

سایبانهای برقی برای پوشش فضای باز از جمله گل خانه استفاده می‌شوند. سقف گلخانه می‌تواند از محصولات کشاورزی در برابر سرما، گرما، یخ زدگی، تگرگ، باد، برف، باران و یا حتی آفت گیاهان نیز محافظت کند. طراحی و ساخت این سازه به گونه‌ای است که دما و رطوبت را به اندازه‌ی ثابتی نگه می‌دارد. همچنین این امکان برایتان بوجود می آورد تا در فصل مناسب محصول مورد نیازتان رشد خوبی داشته باشد. سایبان برقی نور خورشید را به صورت مستقیم از بالا به محیط داخلی گلخانه وارد می‌کند و این‌کار باعث افزایش فتوسنتز و دمای مناسب برگ گیاه، رشد و تراکم بالای گیاهان می‌شود.

سایبان برقی گلخانه

مزایای نصب سایبان برقی برای گلخانه

سایبان برقی برای جلوگیری از تابش مستقیم نور خورشید و خنک کردن فضای گلخانه استفاده می‌شود. حتی اگر در خانه بخواهید گل و گیاهان را نگهداری کنید، می‌توانید با استفاده از سایبان برقی این فضا را بوجود آورید. خرید سایبان برقی گلخانه اصلا کار سختی نیست اما بهتر است پس از مشاوره و راهنمایی شما این محصول را از جای معتبری تهیه کنید. یکی دیگر از مزایای این محصول تنوع در طرح، رنگ، مدل سازه، مقاومت، استحکام بالا در برابر شرایط آب و هوایی متفاوت اعم از برودت هوا و باد، کنترل از راه دور و تغییر دادن پوزیشن سایبان است. جابجایی هوا به واسطه فن‌های سیرکوله و کاهش وارد شدن شوک‌های ناگهانی به گیاهان از دیگر مزایای این سایبان‌هاست.

سیستم سایبان برقی گلخانه

توری‌های سایبان از الیاف مختلفی ساخته شده است که جهت کنترل نور، دما و رطوبت داخل گلخانه به کار می‌رود. سیستم سایبان برقی بهترین راه‌کار برای تکمیل سیستم سرمایشی محسوب می‌شود که استفاده از آن استهلاک گلخانه را به شدت کاهش می‌دهد. هنگامی که از این سیستم استفاده می‌کنید در واقع هم از ورود انرژی گرمایی به داخل گلخانه به صورت تابشی جلوگیری شده و هم از شدت نور و روی کم کرده و باعث جلوگیری از ایجاد تنش برای گیاهان می‌شوید. محل نصب سایبان برقی زیر ناودان‌ها بوده و اتصال آن‌ها از نوع آلومینیومی است. با توجه به اینکه سیستم گلخانه به دو صورت مجزا سایبان و انرژی سیوینگ بوده نوع پرده سایبان برقی گلخانه 0*1 و یک نوار آلومینیومی و فضای خالی است.

سیستم سایبان برقی گلخانه

خرید سایبان برقی گلخانه ای

برای جلوگیری از نور مستقیم خورشید به داخل گلخانه، عدم رشد گیاهان و همچنین آسیب رسیدن به آن‌ها می‌بایست برای تهیه سایبان برقی گلخانه‌ای اقداماتی انجام دهید. خرید این محصول از لحاظ اقتصادی مقرون به صرفه بوده و همچنین با تهیه آن می‌توانید در مصرف سوخت در زمستان نیز صرفه جویی کنید.

5/5 - (1 امتیاز)