رسیور موتور ساید شرکت دیدگاهان

روش نصب رسیور موتور ساید

بهتر است بدانید نصب رسیور موتور ساید را می توان در چند ثانیه انجام داد. ورودی و خروجی موتور ساید با استفاده از یک سوکت هشت تایی صورت می گیرد. این سوکت هشت تایی را می توان به مدار کنترل اتصال کرد. با این اتصال موتور ساید به راحتی راه اندازی و نصب می شود. لازم به ذکر است که رسیور دارای یکسری متعلقات همچون چشمی و فلاشر است. این متعلقات را می توان به سادگی نصب و راه اندازی کرد. بهتر است بدانید بعد از نصب متعلقات لازم است ریموت را بر روی رسیور ست کنید. در ساختار رسیورها یک دکمه که در کنار آن Lern نوشته قرار دارد که با فشار دادن آن آمادگی دستگاه جهت پذیرش ریموت نشان داده می شود. بعد از این مرحله لازم است یکی از دکمه های ریموت را فشار دهید تا led با سرعت زیادتری خاموش و روشن شود. با انجام این مراحل ریموت بر روی رسیور ست خواهد شد.

نقشه سیم کشی موتور ساید کرکره برقی

سیم کشی مرکز کنترل در موتورهای کرکره برقی یکسان نبوده و با یکدیگر تفاوت دارند. سیم کشی برق موتور ساید معمولا به شکل آماده و سوکتی است. همچنین در موتورهای توبولار این سیم کشی باید به گونه ای صورت گیرد که همراه با رسیور باشد. در واقع برای سیم کشی موتورهای توبولار لازم است رسیور را به یک سوکت سه پایه وصل کنید. با بررسی های انجام شده و طبق نقشه سیم کشی موتور ساید کرکره برقی به نوعی می توان گفت سیم کشی موتور ساید بسیار ساده تر از موتورهای توبولار است. در موتورهای ساید تنها لازم است سوکت موتور ساید را به رسیور آن وصل کنید. بعد از این مرحله لازم است رسیور را به برق ۲۲۰ وصل کنید تا برق کل مدار فراهم شود.

قطعات رسیور موتور ساید

تامین سوکت های اصلی و با کیفیت موتورهای ساید

بهتر است بدانید برد کرکره برقی از قسمت های مختلفی همچون سوکت موتور، چشمی و برق تشکیل شده است. تمام سیم های موتور کرکره برقی به سوکت آن متصل می شوند. در واقع سوکت موتور قادر است برق تمام اجزا و برد کرکره برقی را به بهترین شکل تامین کند. باز و بسته شدن خودکار کرکره برقی با استفاده از دکمه تایمر که در برد طراحی شده صورت می گیرد. همانطور که ذکر شد سوکت یکی از اجزای اصلی و مهم موتورهای ساید به شمار می آید. گروه معتبر و با سابقه ما قادر است سوکت های اصلی و با کیفیت را برای موتورهای ساید تهیه کند. پس با انتخاب ما به راحتی می توانید قطعات مورد نیاز را با بالاترین کیفیت و قیمت مناسبی خریداری کنید. در صورت خرید سوکت های نامرغوب و غیر اصل کارکرد موتور دچار اختلال می شود و شما متحمل هزینه های اضافی خواهید شد.

فروش تخصصی رسیور موتور ساید

فروش تخصصی رسیور موتور ساید توسط دیدگاهان

گروه نام آشنای ما با داشتن کارشناسان و متخصصان مجرب قادر است نیازهای مشتریان عزیز را به بهترین شکل بر طرف کند. فروش تخصصی رسیور موتور ساید را از ما بخواهید. به جرات می توان گفت گروه ما حرف اول را در زمینه فروش تخصصی این محصول در بین رقبای خود می زند. ما بهترین رسیورها را با بالاترین کیفیت و قیمت مناسب به مشتریان خود عرضه می کنیم. با خرید از ما آسوده خیال خواهید بود که رسیورهای با کیفیت و اورجینال را خواهید داشت.

گارانتی رسیور فول موتور ساید توسط شرکت

همانطور که می دانید رسیور ساید فول یکی از انواع رسیور موتور ساید بوده که قابلیت های خاصی را دارد. با خرید از ما علاوه بر اینکه می توانید این محصول را با بالاترین کیفیت خریداری کنید از خدمات بی نظیر دیگر ما نیز بهره مند شوید. خدمات پس از فروش و گارانتی رسیور فول موتور ساید از جمله خدماتی است که ما به مشتریان خود عرضه می کنیم. در صورتی که رسیور فول موتور ساید بعد از گذشت مدت زمانی دچار خرابی شود، جای هیچ گونه نگرانی برای شما عزیزان نیست. در واقع کارشناسان و متخصصان ما رسیور را با دقت خاصی بررسی و در صورت نیاز آن را تعمیر و تعویض می کنند. داشتن گارانتی محصول یکی از نیازهای ضروری برای مشتریان محسوب می شود. با داشتن گارانتی به راحتی می توان قطعات مورد نظر خود را تعویض و یا تعمیر کنید.

تعمیر تخصصی رسیور موتور ساید

تعمیر تخصصی رسیور موتور ساید توسط افراد متخصص دیدگاهان

هر وسیله ای بعد از گذشت مدت زمانی ممکن است دچار خرابی و فرسودگی شود و به تعمیر نیاز پیدا کند، رسیور موتور ساید نیز از این قضیه مستثنی نیست. تعمیر این محصول به دلیل ساختار و طراحی خاصی که دارد کار هر کسی نیست، زیرا به تخصص و دانش در این زمینه نیاز دارد. کارشناسان و متخصصان ماهر و مجرب ما قادرند این نوع رسیورها و یا سایر موتورهای کرکره برقی و یا سایبان برقی را به بهترین شکل تعمیر کنند. در واقع کارشناسان ما با تکیه بر دانش و تخصص خود این توانایی را دارند که مشکلات رسیور شما را به خوبی تشخیص و آن را بر طرف کنند. همچنین در صورتی که نیاز به تعویض داشته باشد کارشناسان دیدگاهان آن را با انواع اصل و اورجینال تعویض خواهند کرد.

5/5 - (1 امتیاز)